شاخص بورس تهران مثبت شد

جام جم آنلاین: با آغاز حمایت های جدی و هم جانبه مسئولان کشور از بازار سهام، تالار شیشه ای امروز شاهد معاملات پر حجم و روند رو به رشد بود.

بورس تهران امروز،پس از یک دوره اصلاحی که باعث جذاب شدن قیمت ها شده بود، با فشار تقاضا و افزایش اقبال مواجه شد تا جایی که اکثر نمادهای بازار در روز جاری با رشد قیمت و صف خرید مواجه بودند و در نهایت شاخص کل بورس با رشد ۱۱۶ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۱۷۰ واحد رسید.

معامله گران تالار شیشه ای امروز ۱۵۵ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۳۷۸ برگه سهم و حق تقدم را به ارزش ۳۶۵ میلیارد و ۸۱ میلیون ۲۳۵ هزار ریال در ۱۲هزار نوبت معاملاتی داد و ستد کردند.

شاخص صنعت نیز در جریان معاملات مثبت امروز ۱۱۲ واحد بالا رفت و عدد ۱۹ هزار و ۹۷۱ واحد را تجربه کرد.

شاخص ۵۰ شرکت فعالتر، رشدی ۴ واحدی را تجربه کرد. شاخص های بازار اول و دوم در جریان معاملات امروز به ترتیب ۷۹ و ۲۸۰ واحد افزایش را شاهد بودند.

در پایان معاملات امروز شاخص بازار اول به رقم ۲۰ هزار و ۹۴۴ واحد و شاخص بازار دوم به عدد ۳۴ هزار و ۱۱ واحد رسید.

همچنین امروز نمادهای گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه گذاری غدیر، گل گهر، پتروشیمی خارک، چادرملو، فولاد مبارکه، مپنا، پالایش نفت بندرعباس و بانک ملت بیشترین تاثیر مثبت ر ا بر شاخص ثبت کردند و نماد سایپا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشت.

معامله گران امروز ۱۵۵ میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش ۳۶۵ میلیارد ریال در ۱۲هزار نوبت معاملاتی داد و ستد کردند.(ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.