شارژرهای طبیعی برای پاییز

انار برای دستگاه گوارش بسیار عالی است و قلب و عروق را نیز بهبود می‌دهد؛ انار یکی از میوه‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند تا انرژی لازم برای یک روز را داشته باشید.

این روزها، مدرسه و کار باعث می‌شود تا در انتهای روز توانی برای شما باقی نماند و حتی ممکن است به بدن شما نیز آسیب وارد شود.

به گزارش ممتازنیوز، میوه‌ها یکی از بهترین منابع برای بدست آوردن انرژی هستند و برخی از آنها حتی به شارژرهای طبیعی نیز معروف شده‌اند؛ در این مطلب نگاهی داریم به تعدادی از میوه‌های پاییزی که می‌توانند انرژی لازم را برای شما فراهم کنند.

موز: تمام مربیان ورزشی توصیه می‌کنند که پیش از شروع تمرینات، یک عدد موز بخورید؛ موز منبع غنی از کربوهیدرات‌هاست و در رأس فهرست میوه‌های انرژی‌زا قرار دارد.

سیب: این میوه از منابع غذایی بسیار مهمی است که می‌تواند به آرامی انرژی در بدن آزاد کند و همچنین سرشار از ویتامین C، B و پتاسیم که انرژی مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند.

پرتقال: این میوه نیز «نیروگاه» انرژی و ویتامین C است؛ به علاوه پرتقال حاوی مقادیر قابل توجهی فسفر، مواد معدنی و فیبر خوراکی است که به بهبود فعالیت‌های سالم بدن کمک می‌کند.

انبه: این میوه اصطلاحاً شاه‌ میوه‌ها نامیده شده است و سرشار از ویتامین‌های B و C، کلسیم، پتاسیم، روی، فولیت و پروتئین است؛ بهتر است روزانه از این میوه حداقل یک نیمه استفاده کنید تا ویتامین‌های لازم وارد بدن شما شود.

انار: یکی از بهترین میوه‌هایی که در این فصل می‌توانید پیدا کنید انار است؛ انار برای دستگاه گوارش بسیار عالی است و قلب و عروق را نیز بهبود می‌دهد؛ انار یکی از میوه‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند تا انرژی لازم برای یک روز را داشته باشید.

نارنگی: این میوه پرخاصیت، برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، از جمله فشارخون بالا بسیار مفید است؛ این میوه سرشار از ویتامین C است و بیشتر شبیه به پرتغال است و می‌تواند انرژی یک روز را برای شما فراهم کند.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.