شارژ کارتهای ویژه ایاب و ذهاب معلولان استان تهران تا اواسط مرداد

شارژ کارتهای ویژه ایاب و ذهاب معلولان استان تهران تا اواسط مرداد

عصر خودرو : معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران از شارژ کارتهای ویژه ایاب و ذهاب معلولان در استان تهران خبر داد و گفت: این کارتها تا اواسط مرداد ماه شارژ شده است.

به نقل از فارس، محسن رحیمی در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های سازمان بهزیستی برای معلولان اظهار داشت: بخش ایاب و ذهاب به عهده شهرداری و سایر دستگاه‌های متولی است که در سال گذشته و در چند ماهه از سال جاری تعاملات خوبی از طریق بهزیستی با شهرداری صورت گرفته است.

وی به ورود ۵۰ دستگاه ون مناسب‌سازی شده در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بزودی قرار است نیروهایی از طریق شهرداری با رقم‌های بسیار پائین و از طریق ون‌های مورد نظر معلولان را در سطح شهر جابه‌جا کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: به غیر از ۵۰ دستگاه ون قرار است ۱۰ اتوبوس مناسب سازی شده نیز برای تردد معلولان در سطح شهر وارد سیستم حمل و نقل شهری بشود.

رحیمی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال ۸۹ – ۹۰ حدود ۴ هزار پلاک ویژه برای معلولان صادر شد که با اصلاح آئین‌نامه‌ها و افزایش اعتبارات بزودی معلولان بیشتری از خدمات بهزیستی استان تهران می‌توانند بهره‌مند بشوند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران در پاسخ به پرسش فارس در خصوص اعتراض و تجمع هفته گذشته معلولان استان تهران در مقابل درب سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: مشکل این گروه افراد نیز برطرف شده است و طبق توافقی که از قبل صورت گرفته بود هر ماه مبلغی بین ۶۰ تا ۱۸۰ هزار تومان به حساب کارت این افراد واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: از ۶ هزار معلولی که در استان تهران قرار دارند حدود ۷۵۰ نفر از خدمات ایاب و ذهاب سازمان بهزیستی بهره‌مند می‌شوند که در صورتی که آئین‌نامه‌های مورد نظر اصلاح شود معلولان بیشتری از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

یکشنبه ۱۸ تیر   ۱۵:۱۵


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.