شاهین و شهرداری سقوط کردند

جام جم آنلاین: تیم‌های فوتبال شاهین بوشهر و شهرداری تبریز به لیگ دسته یک سقوط کردند.

هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری همزمان ۹ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین اتفاق این هفته تیم‌های شاهین بوشهر و شهرداری تبریز با توقف برابر حریفان خود، سقوط خود به لیگ دسته یک را قطعی کردند.

شاهین با تساوی ۲ بر ۲ مقابل سایپا و شهرداری تبریز با تساوی بدون گل برابر فجر سپاسی به ترتیب با ۳۳ و ۳۴ امتیاز به لیگ دسته یک سقوط کردند.

در دیگر دیدارهای این هفته استقلال در خانه صنعت نفت آبادان به پیروزی ۲ بر یک دست یافت. یرکوویچ (۲۴)، میثم حسینی (۷۴) برای استقلال گلزنی کردند. فونیکه سی (۹) برای صنعت نفت گل زد.

پرسپولیس در خانه با نتیجه ۴ بر ۳ از راه آهن شکست خورد. در این بازی بهادر عبدی و ایمون زاید برای دو تیم هت‌تریک کردند. بهادر عبدی در دقایق ۱۹ ، ۴۵ ، ۷۸ و حسین کاظمی (۷۴) برای راه آهن گلزنی کردند و ایمون زاید در دقایق ۲۳، ۸۳ و ۸۷ برای پرسپولیس گلزنی کرد.

داربی اصفهان نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تراکتورسازی در کرمان نتوانست از سد مس سرچشمه بگذرد و با تساوی بدون گل متوقف شد.

نفت تهران در خانه خود با نتیجه یک بر صفر داماش گیلان را شکست داد. مارکو لوپز (۴۵) برای نفت گلزنی کرد.

ملوان در خانه خود ۲ بر صفر فولاد خوزستان را شکست داد. محمد نزهتی (۵۷) و جلال رافخایی (۵۹) برای ملوان گلزنی کردند. تیم فولاد از دقیقه ۸۷ با اخراج علیرضا سلیمی ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

صبای قم نیز در خانه خود با نتیجه یک بر یک مقابل مس کرمان متوقف شد. احمد حسن‌زاده در دقیقه ۵۲ برای مس کرمان گل زد و محسن بیات در دقیقه ۶۵ تک گل صبا را به ثمر رساند.

با توجه به نتایج به دست آمده تکلیف تیم قهرمان در هفته آخر مشخص خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.