شاهین: بی اعتنایی ها سبب شد با نام استان دیگری در مسابقات حضور یابیم!

۲۱م اسفند ،

گلایه های کاپیتان تیم ملی کاتا از مسئولان استانی؛

کاپیتان تیم ملی کاتای بزرگسالان گفت: سالها از با نام تیم کاتای تبریز برای کشورمان و استان افتخار آفرینی کردیم ولی مسئولان استان هیچ توجهی به ما نکردند.

احد شاهین کاپیتان تیم ملی کاتای بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سال های بسیاری با عنوان تیم کاتای تیریز در مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی حضور یافته و برای کشور و استان افتخار آفرینی کردیم، سال قبل تنها تیم ورزشی استان بودیم که در آسیا به مدال دست یافتیم، سه سال است که در سوپر لیگ قهرمان می شویم، بیش از دو سال و نیم است که بدون شکست به کار خود ادامه داده ایم و در این خصوص رکورد دار هستیم، با تمام این اوصاف مسئولان استان هیچ توجهی نسبت به ما نداشته و تاکنون هیچ تقدیر و تجلیلی از ما نشده است!

وی خاطرنشان کرد: طی مدتی که با نام تبریز در مسابقات شرکت می کردیم مسئولان تربیت بدنی استان هیچگونه حمایتی از ما نکردند، تمام هزینه های اردو ها از جانب خودمان تامین می شد و تربیت بدنی استان از ما حمایت نمی کرد.

وی ادامه داد: با این شرایط تصمیم گرفتیم در مسابقات آتی با نام تیم کاتای آذربایجان غربی حضور یافته و به عنوان نماینده این استان در مسابقات پیش رو شرکت کنیم.

شاهین افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا ۱۹ اسفند برگزار شد و به عنوان تیم برتر کاتا انتخاب شدیم. در مسابقات کشورهای اسلامی نیز با نام تیم ملی و از آذربایجان غربی شرکت خواهیم کرد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.