شایعات پیرامون بالوتلی دروغ است

۳۰م دیماه ،

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی شایعات پیرامون پیوستن بالوتلی به آث میلان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، مدتی است که شایعات بسیاری پیرامون پیوستن ماریو بالوتلی ۲۲ ساله به منچسترسیتی قوت گرفته است. این مهاجم در سال ۲۰۱۰ از آث میلان به منچسترسیتی آمد و حالا مدتهاست که برای تیم تازهش جز حاشیه، چیز دیگری به همراه نداشته است. با این حال مانچینی، سرمربی ایتالیایی که گاها به دفاع بی منطق از بالوتلی در حاشیه نیز محکوم می گردد، شایعات پیرامون بازگشت او به ایتالیا را رد کرد.

مانچینی ۴۸ ساله در این رابطه گفت: این موضوع حقیقت ندارد. ماریو می ماند. وی می داند که باید بماند و ما نیز هیچ درخواستی از بازیکنان نداشته ایم.
مانچینی هم چنین اعلام کرد که با پایان گرفتن فصل نقل و انتقالات خرید و فروش بازیکنان سخت تر می گردد.

او گفت: نمی دانم که ما بازیکن تازه خریداری کنیم یا نه، اما می دانم که به تعداد کافی بازیکن نداریم و این بدین معنی است که شاید خرید و فروش انجام شود.
در حال حاضر ما ۱۸ بازیکن داریم در نتیجه تعدادشان کم است و به طور قطع فروش خواهیم داشت.
مانچینی در ارتباط با بالوتلی که در حال حاضر در طول ۱۴ دیدار تیمی تنها یک گل به ثمر رسانده نیز گفت که او در حال تمرین های طولانی با تیم است و به وضعیت ایده آل خود بازمی گردد در نتیجه فروش او دروغ است.

مانچینی اضافه کرد: ماریو سه سال دیگر در قرارداد همکاری با منچستر سیتی است و خودش می داند باید بماند در نتیجه نخواهد رفت./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.