شایعه: بازی بتمن تازه در دست ساخت قرار دارد

۸فروردین ۱۳،

 

بنا به نقل از‌های وبسایت گیم‌بلاگ فرانسوی، ویرایش بعدی از سری بازی‌های بتمن است که در دست ساخت و توسعه قرار گرفته و برای سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شایعاتی به خارج درز کرده که سومین بازی از سری بتمن که توسط استودیو Rocksteady طراحی می‌شود، در E3 2013 معرفی و قسمت‌هایی از گیم‌پلی بازی در یکی از کنفرانس‌های اصلی مایکروسافت یا سونی برای عموم نمایش داده خواهد شد.
 
مثل همیشه سرمایه‌گذار این عنوان کمپانی برادران وارنر خواهند بود که تمامی حقوق مرتبط با این عنوان را در اختیار دارند. البته این کمپانی چند ماه پیش لفظا اعلام کرده بود که نسخه تازهی از سری بازی‌های بتمن در راه است و طرفداران در انتهای سال میلادی باید منتظر انتشار یافتن این عنوان باشند اما به جز اعلام وجود این که چنین چیزی وجود دارد، خبر و اطلاعات دیگری منتشر نشده است. به هر حال، گفته شده که بتمن بعدی اواخر سال ۲۰۲۴ برای کنسول‌های نسل بعد سونی و مایکروسافت منتشر می‌شود و قطعا نمایش جذابی در E3 امسال خواهد داشت.
 
بازی Batman: Arkham Origins از سری موفق Batman که بر اساس کمیک‌های مارول نوشته و طراحی شده است، در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ توانستند به خوبی بدرخشند و حتی شماره دوم این عنوان با نام Arkham City در کنار TES V: Skyrim و Portal 2 به عنوان بهترین بازی‌های سال از سوی وبسایت‌ها و مجلات مختلف بازی‌های ویدئویی شناخته شوند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.