شایعه دیده شدن بشقاب پرنده در چالوس صحت دارد؟! +تصاویر

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران:  تصاویری در برخی شبڪه‌های اجتماعی منتشر شده است ڪه نشان از وجود شیئی ناشناخته در آسمان آزادراه تهران ـ شمال در چالوس دارد، اما سوال این جاست ڪه این تصویر تا چه حد واقعی می باشد و صحت دارد؟

در این تصاویر، شیئی نشان داده می‌شود ڪه از چند زاویه مختلف در روستای مازوپشته و بالای تونل آزادراه قرار دارد و بخشی از آن در میان ابرهای آسمان ناپدید شده است و قابل رویت نیست.

شایعه دیده شدن بشقاب پرنده در چالوس صحت دارد؟! +تصاویر

با ڪمی دقت در این تصاویر می‎توان دریافت ڪه این تصاویر ساختگی بوده، ناشیانه برای تشویش اذهان مردم و یا برانگیختن حس ڪنجڪاوی آنان تلاش می‌ڪند و سعی در شایعه پراڪنی دارند.

نڪته‌ای ڪه در این تصاویر قابل توجه می باشد، آن است ڪه در تمام تصاویر تنها زاویه منظره تغییر می‌ڪند، نه بشقاب پرنده، یعنی با وجود اینڪه مسیر حرڪت خودرو و دوربین عوض می‌شود، تصویر بشقاب پرنده ثابت است و تنها از یڪ تصویر برای ساخت این عڪس‌ها استفاده شده است.

ضمن اینڪه با وجود چنین شیئی بزرگ و عجیب و به اصطلاح بشقاب پرنده ای با این وضوح در آسمان، تنها یڪ نفر یا دو نفر توانسته‌اند عڪسی از آن شڪار ڪنند و آن را ببینند، ساڪنان اطراف منطقه نیز از این حادثه اظهار بی‌اطلاعی ڪرده‌اند.

علاوه بر این، با توجه به تعطیلات آخر هفته، هنوز هیچ یڪ از مسئولان نیز در این مورد اظهار نظری نڪرده‌اند، حال باید دید در روزهای آینده چه اخباری از مبادی رسمی در این مورد منتشر خواهد شد.


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.