شبکه اجتماعی پنتاگون در راه است

وب سایت Reddit جایی است که می توان اطلاعاتی از هر دست از کار و تخصص تا تفریح و سرگرمی را در آن پیدا کرد. Reddit جایی که بیشتر به درد سرگرمی می خورد حال یکی از منابع تامین محتوایی وب سایت تخصصی پنتاگون با نام Eureka شده است.
این وب سایت جدید به زودی به گروهی از سایت های اجتماعی نظامی که تحت نام و لیبل milSuite شناخته می شوند- جایی تقریبا شبیه فیس بوک، یوتیوب و ویکی پدیا اما با محتوای اطلاعات غیرمحرمانه نظامی– ملحق خواهد شد.
وب سایت Eureka که طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا اواسط جولای پیاده سازی شود تنها عضو نظامی را می پذیرد که اعضاء سایت خواهند توانست اطلاعات، محتوا و ایده های خود پیرامون برطرف کردن مشکل را جهت یک پرسمان عمومی به اشتراک بگذارند.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از دیسکاوری،کاربران همچنین خواهند توانست داستان های خود را پست کنند و یا ایده های خود را در معرض رای بگذارند. جیم بن یکی از فرماندهان ارشد نیروی نظامی پنتاگون می گوید روش رسمی گردآوری نظرات و عقاید باعث می شود که ما عملا برخی چیزها را از دست بدهیم، زیرا در این روش نه تنها بر روی مشکل کار بسزایی انجام نمی دهیم بلکه ضمن به هدر رفتن بودجه از خط مشی های لازمه استفاده بهینه ای نداریم.
او در ادامه امیدواری کرد که این محیط غیر رسمی آنلاین یکی از بهترین منابع فکری و استراتژیک پنتاگون در آینده ای نه چندان دور باشد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.