شبکه یک سیما بیدارباش می‌دهد

جام جم آنلاین: مجموعه تلویزیونی «بیدار باش» که در قالب طنز جنگی ساخته شده از روز شنبه ۱۸ شهریور ماه از شبکه یک سیما در ساعت ۲۲:۱۵ پخش خواهد شد.

به گزارش روز جمعه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز بسیج رسانه ملی، علیرضا شیروی مدیر گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما با توجه به نزدیک شدن به زمان پخش اولین سریال این گروه گفت: سریال بیدارباش که در ۱۴ قسمت تولید شده است، در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته روی آنتن خواهد رفت.

شیروی افزود: این سریال که با نام اولیه «جنگ ‌بازی» فیلمبرداری آن آغاز شد و سپس نام «بیدارباش» را به خود گرفت، قصه‌اش در ایام دفاع مقدس اتفاق می‌افتد و ماجرای آدم‌هایی را روایت می‌کند که مصمم می‌شوند با تشکیل یک گروه تئاتری به مناطق جنگی رفته و برای رزمندگان برنامه‌های مختلفی اجرا کنند.

شیروی با ارائه توضیحات بیشتر گفت: سلیمان (با بازی اکبر عبدی) و گرزین (با بازی مجید صالحی) در این سریال نقش پدر و پسری را دارند که بازیگر تئاترهای لاله ‌زاری و روحوضی هستند و همزمان با ایام جنگ تحمیلی تصمیم می‌گیرند برای سرگرم کردن رزمندگان و روحیه بخشیدن به آنان راهی خط مقدم شوند. حضور این دو در فضای جبهه و جنگ اتفاقات جالب و طنزی را رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: در واقع آماده شدن این افراد برای رفتن به جبهه و ماجراهایی که در ادامه می‌آید، داستان‌های مختلف این سریال را پدید می‌آورد.

مدیر گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما افزود: فضای داستان در دهه ۶۰ اتفاق می‌افتد و تمام فضاهایی که برای این اثر انتخاب شده است حال و هوای آن ایام را تداعی می‌کنند.

شیروی در خصوص عوامل اجرایی این سریال نیز گفت: آهنگساز این اثر فاخر تلویزیونی آریا عظیمی نژاد است و سینا سرلک خواننده جوان و محبوب کشورمان ترانه خوانی آن را براساس شعری از اهورا ایمان به اجرا گذاشته است.

بنابراین گزارش، این سریال به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و با ایفای نقش بازیگرانی چون اکبر عبدی، رضا ناجی، مجید صالحی، امیر نوری، امیررضا دلاوری، عارف لرستانی، هادی کاظمی، رابعه اسکویی، خاطره حاتمی و… جلوی دوربین رفته است.

این سریال در گروه تلویزیونی بسیج سازمان صداوسیما، با همکاری شبکه یک سیما و با تصویربرداری در لوکیشن‌های مختلف از جمله شهرک سینمایی دفاع مقدس، ده ونک، خیابان شیخ هادی و شهرزیبا تولید شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.