شبی از شب‌های نجف زاده!

کامران نجف زاده پنجشنبه شب یکی از برنامه های انتقادی تلویزیون را روی آنتن برد.

خبرنگار واحد مرکزی خبر در دو بخش خبری بیست و سی و بیست و دو انتقاداتی  به سلحشور، نیروی انتظامی، مجلس، ریاست جمهوری و وزارت خارجه داشت و البته این تمام ماجرا نبود.

نجف زاده با اشاره به استقبال ضعیف از تیم ورزشی دو و میدانی معلولان در فرودگاه گفت: «هرچی های و هوی و پول و سوت و کف داریم گذاشتیم برای فوتبالیست‌هایی که یک شبه بدون دود چراغ خوردن بدون ریاضت کشیدن از بزرگترین اندیشمندان این سرزمین بیشتر درو کرده‌اند. نوش جانشون! اما کاش بلد بودند سه تا پاس درست و حسابی بدن که چهارمیش نره تو باقالیا.»

در بخش دیگری از برنامه، وی با اشاره به وعده ساخت ساختمان تشریفات اجلاس عدم تعهد تا روزهای آینده این سوال را مطرح کرد که اگر واقعا می‌شود با سرعت کار کرد، پس چرا تکمیل مصلی بعد از این همه سال هنوز زمین مانده و در جمله قابل تاملی گفت: «مث اینکه خداوکیلی برای برخی‌ها نون تو این داربستاست».

این گزارشگر در برنامه این هفته‌اش به رییس میراث فرهنگی هم کنایه زد که چرا کوتاهی‌ها و غفلت‌هایشان را بر گردن استکبار جهانی می اندازند و از تخریب یک قبرستان تاریخی در یاسوج گزارش کوتاهی پخش کرد.

از سلحشور به خاطر اینکه به خیال خود می‌خواهد همه را به بهشت هول بدهد انتقاد کرد و البته برخی‌ها در طیف مقابل وی را هم کسانی خواند که همچون سلحشور جای آدم‌ها را در جهنم مشخص می کنند.

کامران از معاون منابع انسانی رییس جمهور به خاطر غیبت‌های سه هفته ای گلایه کرد و از رییس جمهور پرسید اصلا حضور و غیابی هم در کار هست؟!

اما جهت اطلاع این هفته به همین جا ختم نشد. از روش‌های سانسور برخی صحنه‌ها در تلویزیون برای اولین بار پرده‌برداری کرد و تصاویر جالبی از چگونگی این سانسورها پخش کرد و در ادامه نجف زاده از نیروی انتظامی پرسید: «بهتر نیست بخشی از انرژی‌ای که برای جمع کردن بشقاب ماهواره‌های مردم می گذارید، برای گرفتن این همه کلاهبردار و دزد خرج کنید؟!»

انتقاد پایانی مجری برنامه هم به وزارت خارجه و صالحی بود. وی تحلیل صالحی در جمع خبرنگاران را مبنی بر آرام بودن سوریه غیر واقعی خواند و گفت: ما می دانیم امنیت سوریه، امنیت ملی جمهوری اسلامی است، اما آقای صالحی شما هم بفهمید که می فهمیم «همه چی آروم» نیست!


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.