شبکه‌های اجتماعی مجازی مجوز بگیرند!

۲۸م آذر ،

فاوانیوز: دبیر شورای عالی فضای مجازی: شبکه‌های اجتماعی مجازی مجوزی برای فعالیت ندارند
 
دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه اصل ایده شبکه‌های اجتماعی مجازی را می‌پسندد، گفت: باید سعی کنیم شبکه‌های اجتماعی مجازی داخلی راه‌اندازی شود.
 
به گزراش فاوانیوز به نقل از ایسنا؛ مهدی اخوان بهابادی با اشاره به اینکه شبکه‌های اجتماعی مجازی را فرصت می دانیم و نه تهدید، اظهار کرد: در کنار هر فرصتی، تهدیدهایی نیز وجود دارد و باید مواظب تهدیدات آن باشیم.
 
وی ادامه داد: با شبکه‌های اجتماعی موافق هستیم و معتقدیم اگر برای آن‌ها درست برنامه ریزی شود، می‌توانند در کشور فعالیت خوبی داشته باشند.
 
ایجاد شبکه‌های اجتماعی مجازی وظیفه دولت نیست

دبیر شورای عالی فضای مجازی ایجاد شبکه‌های اجتماعی مجازی را وظیفه دولت ندانست و اظهار کرد: بخش‌های خصوصی باید این کار را انجام دهند و باید برای گرفتن مجوز به دستگاه دولتی مربوطه مراجعه کنند.
 
اخوان در عین حال گفت: کمیسیون عالی تنظیم و مقررات فضای مجازی باید چارچوب شبکه‌های مجازی را مشخص می‌کند.
 
شبکه‌های اجتماعی مجازی هیچ مجوزی در داخل برای فعالیت ندارند

وی افزود: شبکه‌های اجتماعی مجازی که هم اکنون در حال فعالیت می باشند هیچ مجوزی در داخل ندارند.
 
شبکه‌های اجتماعی مجازی را باید رسانه‌های اجتماعی نامید

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه اطلاعات دقیق، گزارشات رصد به صورت روزانه، جزئیات موضوعات، حتی اینکه چه موضوعی تیتر یک بوده و چه تعداد کاربر راجع به آن ابراز علاقه‌ کرده‌اند را در اختیار داریم، خاطر نشان کرد: این فعالیت‌ها وظیفه اصلی ماست.
 
وی در پایان عنوان کرد: شخصا معتقدم تاثیرات شبکه‌های اجتماعی مجازی نسبت به رسانه‌های عادی بیشتر است و به نوعی نباید به آنها شبکه‌های اجتماعی گفت و باید آنها را رسانه‌های اجتماعی نامید.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. غلامرضا باقری دربندینام شما...:

    وزارت ارشاد
    موضوع : گرفتن مجوز شبکه اجتماعی وثبت نام شبکه
    باسلام

    اینجانب میخواهم یک شبکه اجتماع فرهنگی و تفریحی در فضای مجازی درست کنم لطفا بمن اطلاع دهید چه پروسس قانونی طی کنم ضمنا اسم شبکه در کجا ثبت کنم تا مشگل قانونی پیش نیاید
    با تشکر باقری

    موبایل تماس ۰۹۱۲۴۲۲۳۳۲۷

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.