شبکه سحر از «زاویه دیگر» به نوروز می پردازد

۸فروردین ۱۳،

یکشنبه ۱۱ فروردین – ۱۴:۱۰
نسخه قابل چاپ
شناسه‌ی خبر: ۳۶۱۶۳ – سرویس تلویزیون

شبکه سحرسینما پرس-گروه تلویزیون/ برنامه زنده «زاویه دیگر» با موضوع ثبت جهانی شدن نوروز و اتحاد کشورهای منطقه به واسطه این سنت جهانی، از ویژه برنامه های سیمای بوسنیایی برای مخاطبان بوسنیایی زبان شبکه سحر است

به گزارش سینما پرس، به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، برنامه «زاویه دیگر» که از ابتدای سال ۹۲ به جای برنامه «چهل» آعاز شده است به موضوعات سیاسی ایران و جهان می پردازد.

به گفته سعید دیانتی تهیه کننده «زاویه دیگر»، این برنامه که به موضوعات سیاسی ایران و جهان در طول هفته می پردازد، هر هفته روزهای سه شنبه و جمعه از کانال یک شبکه سحر برای مخاطبان سیمای بوسنیایی پخش می گردد.

«زاویه دیگر» در قسمت های ابتدایی خود که مقارن با ایام آغاز سال تازه شمسی روی آنتن می رود، به مناسبت نوروز ایرانی، دو ویژه برنامه خود را به  موضوعات مرتبط با این اتفاق باستانی ایرانیان اختصاص داده که به مسئله ثبت جهانی نوروز در سازمان ملل متحد و اتحادی که به واسطه نوروز برای کشورهای منطقه بوجود می آید، توجه دارد.

این برنامه که به صورت گفت و گو محور اجرا می گردد، حاوی بخش های مختلفی مانند پلاتوی مجری، وله های موضوعی، وله گرافیک برنامه، و نریشن مرتبط با موضوع برنامه است، که به بیان تاریخچه، جوانب و زوایای آن   می پردازد .

در این برنامه دو کارشناس حضور دارند که یکی از تهران و دیگری به صورت SNG از سارایوو در برنامه شرکت می کنند.

در «زاویه دیگر» معمر اسپاهیچ و ارناد پانجیچ  به عنوان مجریان، مهدی احمدنیا ویراستار، فریده احد زاده هماهنگ کننده، عادل حاج محمد بگوویچ مترجم و مصدق مصدق پور نیز به عنوان نویسنده همکاری می  کنند.

این برنامه  در هر نوبت، به مدت ۳۰ دقیقه از سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر برای مخاطبان بوسنی و هرزگوین و شبه جزیره بالکان پخش می گردد.

انتهای پیام/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.