شبکه سحر تله فیلم ” پاریس تا پاریس ” را نمایش می دهد

۲۳فروردین۱۳،

فیلم سینمایی ” پاریس تا پاریس ” یکشنبه ۲۵ فروردین از سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، ” پاریس تا پاریس ” ساخته محمد حسین لطیفی این هفته برای مخاطبان بوسنیایی زبان این شبکه به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم سینمایی به سرپرستی رحمان رستم پور زیر نویس شده است. اصغر نیک سیرت مترجم متون، ندیم بگوویچ ویراستار و مهدی احمدنیا نیز اپراتور زیرنویس این فیلم سینمایی بوده اند.

” پاریس تا پاریس ” که به سفارش شبکه سحر تولیده شده است را محمدحسین لطیفی کارگردانی و منصور سهراب پور تهیه کنندگی نموده است. حسین یاری، یاسمن نوروزی، کاظم بلوچی، سیدمهرداد ضیایی، زهرا سعیدی، جمشید شاه‌محمدی، یگانه بلوچی، مهرداد معتمدی، ژاک برونه، کاترین سولو، سقوین برتلو در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

 دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: کاظم بلوچی(فیلمنامه)، منصور سهراب پور(مجری طرح)، سیروس عبدلی(مدیر تصویربرداری)، بهرام کیانی(طراح صحنه و لباس)، حمید توکلیان(صدابردار)، ادیل فورکن(طراح چهره پردازی) و علی صبری(مدیر تولید فرانسه).

” پاریس تا پاریس ” داستان اسماعیل حقیقت دانشجوی رشته پزشکی در فرانسه است که با آغاز جنگ تحمیلی به ایران باز می گردد. حال بعد از گذشت سال ها عزم بازگشت به فرانسه را دارد و این بار، تنها دخترش یلدا ناگزیر به سبب فوت مادر همراه اوست … 

” پاریس تا پاریس ” روز یکشنبه ۲۵ فروردین ساعت ۱۱:۴۵ به وقت تهران به مدت ۸۶ دقیقه از سیمای بوسنیایی شبکه سحر برای مخاطبان بوسنی و هرزگووین و منطقه بالکان به روی آنتن خواهد رفت./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.