شب درخشش لیونل مسی ؛ آرژانتین چگونه برزیل را شکست داد؟

یکشنبه ۲۱ خرداد – ۱۰:۲۶:۳۰ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – تیم ملی فوتبال آرژانتین روز شنبه با درخشش لیونل مسی تیم برزیل را شکست داد. 
به گزارش خرگزاری آریا ، برزیل خود را برای بازی های المپیک دو هزار و دوازده لندن آماده می کند.
لیونل مسی در این بازی که در راترفورد ( نیوجرسی ) آمریکا برگزار شد، سه گل ( هتریک ) زد و آرژانتین را به پیروزی چهار بر سه رساند.
آرژانتین که بعد از پیروزی آسان مقابل اکوادور ( چهار بر صفر ) در صدر مسابقات انتخابی جام جهانی دو هزار و چهارده برزیل در منطقه آمریکای جنوبی قرار دارد، در دقیقه بیست و سه با گلزنی رومولو از برزیل عقب افتاد.
اما لیونل مسی، برنده سه توپ طلایی خیلی سریع آرژانتین را به بازی برگرداند و در سه دقیقه دو گل به ثمر رساند ( سی و یک و سی و چهار ).
شاگردان مانو منزس، سر مربی برزیل در نیمه دوم با گلزنی اسکار در دقیقه پنجاه و شش و هالک در دقیقه هفتاد و دو نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دادند.
اما شادی برزیلی ها خیلی کوتاه بود. آرژانتینی ها خیلی سریع با ضربه کرنر سرخیو آگرو که جایگزین آنخل دی ماریا شده بود و گلزنی فدریکو فرناندز ( دقیقه ) هفتاد و پنج بازی را به تساوی کشاندند.
لیونل مسی کاپیتان شایسته آرژانتین با گلزنی در دقیقه هشتاد و چهار پیروزی آرژانتین را قطعی کرد.
در این دیدار ازکیل لاوتسی، مهاجم آرژانتین که به جای گونزالو ایگواین به بازی آمده بود و مارسلو مدافع برزیل ( دقیقه نود ) اخراج شدند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، این بازی به مانو منزس کمک خواهد کرد تا فهرست تیم ملی المپیک برزیل را از بیست و دو نفر به هجده نفر کاهش دهد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۰۱۰۲۶۳۰۴۲۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.