شجاع الدین بازرگانی معاون وزیر نفت مسئول تشکیل ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

با حکم وزیر نفت، معاون وزیر نفت در امور حقوقی و مجلس، مسئول تشکیل “ستاد ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی در صنعت نفت” شد.

خبراقتصادی:‌ با حکم وزیر نفت، معاون وزیر نفت در امور حقوقی و مجلس، مسئول تشکیل “ستاد ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی در صنعت نفت” شد.

شجاع الدین بازرگانی معاون وزیر نفت و مسوول ستاد ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی در صنعت نفت

به گزارش اداره¬کل روابط عمومی وزارت نفت، در حکم مهندس بیژن زنگنه خطاب به دکتر شجاع¬الدین بازرگانی، معاون وزیر نفت در امور حقوقی و مجلس چنین آمده است: “پیرو دستور مقام محترم ریاست جمهوری مبنی بر ضرورت مبارزه با مفاسد اقتصادی به ویژه خواری¬های ناشی از تحریم¬ها و با توجه به اهمیت صنعت نفت در این مبارزه، بدین وسیله به جنابعالی ماموریت داده می¬شود با تشکیل ستاد ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی در صنعت نفت به انجام این ماموریت مهم بپردازید.”
در حکم مهندس زنگنه همچنین به دکتر بازرگانی ماموریت داده شده علاوه بر شناخت موارد فساد و برخورد قاطع و قانونی با آنها به عنوان مهم¬ترین تکالیف این ستاد، به ارزیابی و شناخت گلوگاه¬های اصلی بروز و توسعه فساد در صنعت نفت و پیشنهاد فرایندهای اصلاحی در این موارد با هدف پیشگیری از فساد اقدام نماید.
وزیر نفت تاکید کرده استفاده از گزارش¬های دستگاه¬های نظارتی داخل و بیرون صنعت نفت باید کاملا مورد توجه قرار بگیرد و علاوه بر آن مدیران و همکاران نیز مکلفند ضمن پیگیری و برخورد با موارد احتمالی فساد و تخلف در حوزه کاری خود موارد را جهت پیگیری به این ستاد گزارش نمایند.
بر اساس حکم وزیر نفت معاون مهندسی، رئیس سازمان حراست صنعت نفت، مدیرکل روابط عمومی، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مدیرکل حسابرسی و امور مجامع و نمایندگان مدیران عامل چهارشرکت اصلی اعضای اصلی ستاد ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی در صنعت نفت می¬باشند.
همچینن ستاد مذکور حسب مورد می¬تواند از هر فرد دیگری نیز برای همکاری دعوت نماید


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.