شخصیت سال ۲۰۲۲ مجلۀ تایم انتخاب شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

وزیر دفاع مصر پس از پیشی‌گرفتن از اول وزیر ترکیه در نظرسنجی مجله تایم شخصیت اول سال شناخته شد.

خبراقتصادی:ژنرال عبد الفتاح السیسی وزیر دفاع مصر سرانجام بعد از نظرسنجی که پایگاه خبری مجله امریکایی “تایم” منتشر کرد، به عنوان شخصیت سال شناخته شد.

گفتنی است ژنرال عبد الفتاح السیسی وزیر دفاع مصر بعد از برکناری محمد مرسی رئیس جمهوری وابسته به جماعت اخوان المسلمین در مصر و اغلام نقشه راهی برای آینده این کشور به عنوان نقشه راهی برای مصر تازه که در برگیرنده تدوین قانون اساسی تازه برای مصر و برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری برای مصر است چهره ای شناخته شده در جهان شد.

در نظرسنجی به عمل آمده از سوی مجله آمریکایی “تایم”، ژنرال عبد الفتاح السیسی وزیر دفاع مصر با به دست آوردن ۴۴۹ هزار و ۵۹۶ نظر از آرای خوانندگان این مجله و به دست آوردن ۲۶ ممیز ۲ دهم درصد آرای شرکت کنندگان در این همه پرسی از رجب طیب اردوغان اول وزیر تریکه پیش گرفت، در این نظرسنجی اول وزیر ترکیه ۳۵۶ هزار و ۷۷۱ رای را یعنی معادل ۲۰ ممیز ۸ دهم درصد آرای خوانندگان این مجله را از آن خود ساخت و در مرتبه دوم قرار گرفت.

این مجله در توضیح سبب پیروزی و موفقیت ژنرال السیسی در این نظر سنجی اعلام کرد: اکثر کسانی که به وی رای داده اند، از هواداران مصری وی می باشند و پس از آن مردم هند به او رای مثبت دادند و در مرحله سوم شماری از مردم آمریکا هم به طرفداری از وی رای داده اند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.