شخصیت شناسی آتیلا پسیانی

توانایی این را دارد که خوشی‌های زیادی را با هر چیز دم‌دستی ایجاد کند. اگر آرزویی داشته باشد برای به دست آوردن آن به طور باورنکردنی‌ای سعی و تلاش می‌کند و به محض اینکه آن را به دست بیاورد دنبال آرزویی جدید می‌رود.

برترین مجله اینترنتی ایران

توانایی این را دارد که خوشی‌های زیادی را با هر چیز دم‌دستی ایجاد کند. اگر آرزویی داشته باشد برای به دست آوردن آن به طور باورنکردنی‌ای سعی و تلاش می‌کند و به محض اینکه آن را  به دست بیاورد دنبال آرزویی جدید می‌رود.

بیشتر فراموش می‌کند از منافعش مراقبت کند چون اغلب ذهن مشغولی دارد. طبیعت شکاکی دارد و این باعث می‌شود که به ندرت در کارهایش ریسک کند. معمولا حوصله مذاکرات و جلسات طولانی‌مدت را ندارد و خیلی زود خسته و کلافه می‌شود.

مردم‌دار و خوش‌مشرب است. او هرگز هنگام روبه‌روشدن با مشکلات مایوس نمی‌شود و در واقع رفع مشکلات برایش یک سرگرمی جالب است و از این جهت بسیار باهوش و زرنگ به نظر می‌رسد.

به دلیل اطلاعات وسیع و علایق بی‌شمارش دائم به دنبال تجربه‌های نوست. مهم‌ترین خصوصیتش بیزاری از یکنواختی است که گاهی موجب رفتار تهاجمی او نیز می‌شود. از زندگی و کارهای معمولی و عادی متنفر است و هیجان چاشنی روزانه زندگی اوست.

اعتمادبه‌نفس بسیار وشخصیتی کاملا غیرمتعصب دارد. سخنوری لایق و رؤیایی است. چشم‌انداز شخصیتش از موفقیت و پیشرفتش مهم‌ترین محرک او در کارهایش است. از آنجا که فردی بیقرار است، تغییرات اساسی در کار و زندگی شخصی او پی‌درپی به وجود می‌آید.

درک و ذوق هنری بالایی دارد. مغرور است و به شدت در جست‌وجوی ایده‌آل‌های خود اما کاملا خودبینی و غرور خود را پنهان می‌کند. خیلی تلاش می‌کند تا هم به خود و هم به دیگران ثابت کند که چقدر فوق‌العاده است.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.