شرط آبی ها پذیرفته نشد

مسئولان در باشگاه استقلال با شرایط خاصی وضعیت نکونام را دنبال کردند تا این بازیکن با وضعیت ایده آل قراردادش را امضا کند از طرفی مسئولان تیم استقلال ناچار شدند مبلغ مورد نظر این باشگاه را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مسئولان تیم استقلال پس از عقد قرارداد با این بازیکن اعلام کردند که آبی ها قرار نیست مبلغی را به عنوان رضایتنامه، به این بازیکن پرداخت کنند زیرا این مبلغ را جواد نکونام از مبلغ قرارداد خود پرداخت می کند و باشگاه استقلال ناچار نیست چنین اقدامی را انجام دهد.

گفتنی است، آبی ها پس از گذشت مدتی از قرارداد نکونام و عدم پرداخت پول نقد به این بازیکن براساس اعلام قبلی ناچار شدند مبلغ متعلق به اوساسونا را خودشان پرداخت کنند و این اتفاق رخ داد.

شایان ذکر است، مسئولان اوساسونا با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال خواستار رسیدگی به وضعیت مالی که پیش از این با آنها توافق شده بود، شدند و آبی ها نیز با اشاره به شرایط حاکم بر باشگاه خود از مسئولان تیم اسپانیایی خواستند موضوع موردنظر را از طریق کنفدراسیون آسیا پیگیری نکنند، آنها مبلغ موردنظر را از طریق بانک به حساب بین المللی برای مسئولان این باشگاه واریز کردند.

پیش از این اعلام شد مبلغی که قرار است آبی ها برای قطع همکاری با نکونام به اوساسونا پرداخت کنند ۲۵ میلیون تومان است و عنوان شده که این مبلغ با شرایط ایده آل و بدون مشکل به مسئولان اوساسونا رسیده است./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.