شرکت پست و مرکز رسانه های دیجیتال تفاهمنامه منعقد کردند

به گزارش خبرنگار مهر، این تفاهمنامه که ظهر امروز دوشنبه با حضور حسن علیزاده رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و محمدحسن کرباسیان مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی به امضا رسید، ارائه خدمات الکترونیکی در حوزه محصولات رسانه های دیجیتال، سالم سازی فضای محتوای فروشگاههای اینترنتی فعال در حوزه رسانه های دیجیتال و ایجاد نمایشگاه الکترونیکی محصولات فرهنگی و هنری در بازار الکترونیک پست را در برمی گیرد.

براساس این تفاهمنامه که برای مدت ۳ سال و در ۴ نسخه و ۴ ماده تنظیم و مبادله شد طرفین بر همکاری در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی در سامانه بازار الکترونیک پست – ebazar – متعهد شدند به این نحو که دو طرف بر درج لوگو و عبارت ” این سامانه با همکاری مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شده است” در تمامی صفحات سامانه ebazar توافق کردند.

دراین راستا دو طرف برای کسب استعلام لازم برای تمامی فروشگاههای متقاضی دریافت خدمات معرفی و فروش در سامانه بازار الکترونیک پست توافق کردند.

همچنین براین اساس مقرر شد مرکز رسانه های دیجیتال نسبت به صدور مجوز فعالیت فرهنگی دیجیتال برای فروشگاههای معرفی شده از سوی پست براساس ضوابط اقدام کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.