ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب گشایش یافت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ششمین نمایشگاه بین المللی” صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان” با حضور معاون وزیر نیرو ، بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مقامات استانی و همچنین روسای اتحادیه ها و انجمن های مربوطه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ، گشایش یافت.

به گزارش ممتاز به نقل از سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب اصفهان؛ در این نمایشگاه بزرگ ده ها بنگاه اقتصادی ، شرکت ، کارخانه و واحدهای تولیدی داخلی و خارجی، نوین ترین و پیشرفته ترین تولیدات و تجهیزات خود را به نمایش گذاشته اند.

در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب اصفهان؛ علاوه بر شرکت های خارجی، شرکت ها ، واحد های صنعتی و نهادهای دولتی و نیمه دولتی کشورمان از استان های تهران ، اصفهان ، مشهد، البرز ، قزوین ، فارس و یزد حضور فعال دارند.

ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب اصفهان در دو سالن مجزا و در مساحتی بالغ بر ۴۵۰۰ متر مربع برگزارشده است.

در این نمایشگاه؛انواع لوله و اتصالات چدنی، فلزی و پلی اتیلن ، سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، آب شیرین کن و مواد شیمیایی مرتبط، شرکتهای مشاور، پیمانکاران پروژه های سد و نیروگاههای برق آبی، تونل های آبرسانی،سیستم های پمپاژ،‌انتقال و آبرسانی، شبکه های توزیع، سیستم های جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه،سیستم های آزمایشگاهی، انواع شیر آلات صنعتی، پمپ های صنعتی و اتصالات مرتبط،‌ فیلتر های صنعتی ، مخازن،و سیستم های آبیاری و زهکشی و آبیاری قطره ای ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب اصفهان همچنین موسسات تحقیقاتی و آموزشی، انجمن لوله و اتصالات پی وی سی ، نشریات مرتبط، ماهنامه عمران آب ، نشریه مهندسی آب ، نشریه لوله ، نشریه مقاوم سازی و بهسازی و … حضور دارند.

رئیس اجرائی ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب اصفهان ، به مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت : ارایه تحول ها و پیشرفت های صنعت آب و فاضلاب، معرفی توانمندی ها و قابلیت های فنی و تخصصی این صنعت، ایجاد و تقویت ارتباط های علمی و همچنین فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری های مشترک و تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی صنعت آب و فاضلاب ، مهمترین اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب اصفهان است.

آموخته افزود: قرار گرفتن ایران در منطقه خشک با متوسط بارش یک سوم میانگین بارندگی جهان , افزایش جمعیت , توسعه شهر نشینی و پیشرفت روز افزون شهرهای بزرگی همچون تهران، تبریز،مشهد و اصفهان ، سبب استفاده بی رویه از منابع آبی گردیده و نیاز به آب شیرین و ضرورت بر حفظ آن را بیشتر کرده است و ما تلاش می کنیم این مهم را در چنین نمایشگاههائی اطلاع رسانی کرده و توجهات را نسبت به آن افزایش دهیم.

ششمین نمایشگاه بین المللی” صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان از امروز ۱۴ دی ماه تا ۱۷ دی ماه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.