شش هزارو ۷۱۰ پروژه آموزشی در کشور در حال اجرا است

مسلمی گفت: از مهر ماه امسال افزون بر چهار هزار مدرسه اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در سطح کشور مجهز به بوردهای هوشمند و وسایل و تجهیزات کمک آموزشی خواهند شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید باقرمسلمی اظهارداشت: این تعداد فضای آموزشی را در قالب ۳۰هزار و ۳۶۵ کلاس درس با زیربنای حدود شش میلیون و ۴۴۸ هزار و ۱۷۷ متر مربع عنوان کرد.

وی عنوان کرد: پیش بینی می‌شود تمامی این پروژه‌ها ظرف امسال و تا قبل از مهرماه آینده به بهره برداری کامل برسند.

مسلمی یکی از برنامه‌ها و رویکرد مهم وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور را هوشمند سازی و خرید تجهیزات کمک آموزشی برای مدارس اعلام کرد و افزود: در همین راستا و از مهر ماه امسال افزون بر چهار هزار مدرسه اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در سطح کشور مجهز به بوردهای هوشمند و وسایل و تجهیزات کمک آموزشی خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی کشور با بیان اینکه حدود ۲۰درصد فضاهای آموزشی در کشور توسط خیرین ساخته شده است، افزود: هم اکنون بیش از ۱۰۰هزار خیر مدرسه ساز شناسنامه دار و شناسایی شده در کشور در این راستا فعالیت دارند.

مسلمی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تعهدات خیرین مدرسه ساز و تخصیص اعتبارات استانی، ملی و تخریب و بازسازی تا قبل از مهر ماه امسال بیش از دو هزار کلاس درس را تحویل وزارت آموزش و پرورش دهند.

وی میزان اعتبارات تخریب و بازسازی و اعتبارات ملی اختصاص یافته را در سال جاری افزون بر یک هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: سهم تعهدات خیرین مدرسه ساز در کشور نیز افزون بر ۸۴۵میلیارد تومان است.

این مسئول آموزشی در کشور تصریح کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده بیش از یک هزار و ۵۰۰کلاس درس نیز در شش ماهه دوم سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.