شعار استقلالی‌ها علیه فردوسی‌پور

۱۹ام بهمن ،

ممتازنیوز: طرفداران استقلال در حاشیه بازی عصر روز جمعه این تیم برابر راه آهن به شدت علیه عادل فردوسی پور موضع گیری کردند و شعار دادند. 

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های استقلال و راه آهن در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی آغاز شده است که حاشیه های این دیدار به شرح زیر است: 

* قبل از آغاز بازی طرفداران استقلال یک صدا علیه عادل فردوسی پور شعار دادند و او را دشمن استقلال خطاب کردند. آنها همچنین زمانی که مزدک میرزایی وارد ورزشگاه شد این گزارشگر تلویزیون را نیز مورد اعتراض قرار دادند و اتهام پرسپولیسی بودن را به وی زدند. 

* فرهاد مجیدی، آرش برهانی و مجتبی جباری سه بازیکن محبوب استقلالی ها که روی نیمکت نشسته بودند بیش از سایر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفتند. 

* تشویق علی دایی توسط هواداران استقلال هم از جمله حواشی جالب بازی امروز دو تیم بود. دایی قبل از آغاز بازی با قلعه نویی روبوسی کرد. 

* پیش از آغاز بازی حمودی، بیک زاده و اکبرپور از استقلال به سمت نیمکت حریف رفتند و در آن سوی میدان هم پیروز قربانی به سمت نیمکت استقلالی ها رفت ولی علیرضا عباسفرد اقدام به این کار نکرد! 

* در بازی دو تیم بازار تشویق یاران حریف از سوی طرفداران استقلال کاملا داغ بود. آنها پیروز قربانی، بهشاد یاورزاده و محمد محمدی را برای دقایقی تشویق کردند. 

* مثل بازی تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان ماموران تماشاگرانی را که در طبقه دوم ورزشگاه حضور داشتند را به طبقه اول هدایت کردند تا در طبقه دوم تماشاگری حضور نداشته باشد.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.