شعار انتخاباتی حزب مردم سالاری در انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص شد

۳۰م دیماه ،

توسط یکی از اعضای این حزب و در کنگره مردم‌سالاری

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری، شعار انتخاباتی حزب متبوعش در انتخابات سال آینده را “مشارکت حداکثری مردم با تحقق حقوق ملت، اخلاق انتخاباتی و نهادمندی حزبی”، اعلام کرد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، غلامحسنی محسنی بندپی عضو شورای مرکزی حزب اصلاح‌طلب مردمسالاری در یازدهمین کنگره این حزب که از صبح امروز آغاز شده است، طی سخنانی با اعلام اینکه این حزب با شعار “مشارکت حداکثری مردم با تحقق حقوق ملت، اخلاق انتخاباتی و نهادمندی حزبی” در انتخابات آینده شرکت خواهد کرد، افزود: در انتخابات قبل ما شاهد حضور همه دیدگاه‌ها و سلایق بودیم اما در این دوره یک گروه اصلاح‌طلب که در اقلیت قرار دارد، می‌خواهند باجوسازی‌های خود دیدگاه‌های خود را حاکم کنند تا بتوانند با این تندروی و جوسازی فقط هدایتگر گروه خود در انتخابات باشد.

وی گفت: براین اساس، رسالت همه ما برای تحقق آرمان‌های امام راحل سنگین می‌شود و باید با برگزاری چنین کنگره‌هایی اقدامات همه جانبه را انجام دهیم.

بندپی در ادامه با بیان اینکه باید همه دیدگاه‌ها که نسبت به قانون اساسی و فرمایشات رهبری اعتقاد دارند در انتخابات شرکت کنند معتقدند باید شرایط برای حضور همه دیدگاه‌ها فراهم شود. به همین جهت، حزب مردمسالاری برای حضور در انتخابات یازدهم و چهارمین دوره شوراها تاکید دارد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. reza:

    بسیار عالی است امید موفقیت برای جناب دکتر کواکبیان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.