شعار مرگ بر آل سعود در میدان هفت تیر تهران

مداح حاضر در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) در میدان هفت تیر، از وضعیت حجاب در جامعه انتقاد کرد و آن را توطئه آمریکا در کشور دانست .

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) که هر ساله توسط مرکز هیئت های عاشورای فاطمی برگزار می گردد ، امروز نیز با حضور پرشور مردم در میدان هفت تیر برگزار شد. 

مداح حاضر در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س)  در میدان هفت تیر، از وضعیت حجاب در جامعه انتقاد کرد و آن را توطئه آمریکا در کشور دانست .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، وی مسئولان فرهنگی کشور را هم نسبت به ادامه این وضع مورد خطاب قرار داد : این شهر با این وضع مورد تایید نیست … بی حجابی سلاح آمریکاست …ما از بی حجابی سیلی خوردیم … ما نماینده هایی می خواهیم که مبارزه با آمریکا و فرهنگ آمریکا عبادت هر روزه آنها باشد … باید مسئولان ما بدانند ما از این وضع شهر ناراحتیم …ما از این بی حجابی ناراحتیم … ما می خواهیم وقتی امام زمان در شهر ما قدم گذاشت برای اهل شهر ما دعا کند …بترسید آی کسانی که زمام امور فرهنگی را در دست دارید که مردم خودشان قیام کنند و شما را کنار بزنند و آدم هایی قدر تر و با غیرت تر سر کار بیارن …امروز سلاح آمریکا لقمه حرام است … 

آخرین بخش مراسم قرائت بیانیه فاطمیه دوم رزمندگان حزب الله مسجد ارک ، توسط حسین الله کرم بود که جمعی از افراد حاضر در مراسم که پرچم بزرگی از بحرین در حمایت از مردم بحرین حمل می کردند ، پیش از آغاز قرائت بیانیه ، شعار “مرگ بر آل سعود” سر دادند . در این هنگام اله کرم گفت : ” ما هرچه کشیدیم از آل هاست ، از آل بنی امیه تا آل خلیفه در بحرین و آل سعود ، خدایا آل سعود و آل خلیفه را الساعه و در حال حاضر از صحنه روزگار محو بفرما .


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.