شکست آبی‌ها با نکونام

جام جم آنلاین: تیم پرستاره استقلال تهران در دومین بازی خود از لیگ دوازدهم مقابل سایپا تن به شکست داد.

به گزارش جام‌جم آنلاین، آخرین دیدار از هفته دوم لیگ برتر را تیم‌های استقلال و سایپا از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر یک سایپا به پایان رسید.

استقلال در شرایطی به مصاف سایپا می‌رفت که امیر قلعه نویی را روی نیمکت نداشت اما برای نخستین بار جواد نکونام را در اختیار داشت.

در نیمه نخست دو تیم حملاتی را روی دروازه‌ها طراحی کردند که سهم سایپا بیشتر از استقلال بود به طوری که

شوت سرکش سعید دقیقی پس از برخورد با تیر افقی دروازه مهدی رحمتی روی زمین فرود آمد که به نظر می‌رسید توپ از خط دروازه استقلال گذشته اما علیرضا فغانی داور دیدار اعتقادی به گل نداشت و تصمیم به ادامه بازی داد تا این نیمه بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم استقلال با آوردن برهانی و رودریگو توزی به میدان در اندیشه پیروزی در این بازی بود اما شاگردان تقوی باز هم بهتر ظاهر شدند و توانستند در دقیقه ۶۴ توسط اسحاق سبجانی به گل برتری برسند.

آبی‌پوشان برای جبران گل حملات خود را به روی دروازه سایپا شدت بخشیدند تا در نهایت توانستند توسط سیاوش اکبرپور در دقیقه ۸۰ نتیجه بازی را به تساوی بکشاند اما این پایان کار نبود و خوشحالی استقلالی‌ها یک دقیقه بیشتر دوام نیاورد.

سعید دقیقی موفق شد در دقیقه ۸۱ گل دوم سایپا را به ثمر برساند.

در دقایق پایانی بازی با آمدن ساموئل استقلال به پاس‌های بلند و مستقیم روی آورد که این تاکتیک هم نتیجه‌ای نداشت و این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک خودروسازان به پایان رسید تا استقلال هم مانند پرسپولیس با همه ستارگانش در هفته دوم لیگ برتر دومین شکست خود را تجربه کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.