شمار فوتی‌های ریزش چند ساختمان در تهران به ۵ تن رسید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از کشف یک جسد دیگر از زیرآوار ساختمان‌های غیراصولی ریزش کرده در شهرک احمدیه خبر داد و گفت که تا کنون شمار جانباختگان این حادثه به پنج تن رسیده است.

شمار فوتی‌های ریزش چند ساختمان در تهران به ۵ تن رسید

به گزارش ممتاز نیوز، سید جلال ملکی در این‌باره گفت: حوالی ساعت ۱۳:۳۰ امروز و در ادامه عملیات جستجو و آوار برداری در محل ساختمان‌های غیراصولی تخریب شده در شهرک احمدیه، آتش نشانان یک جسد دیگر را نیز از زیرآوار خارج کردند.  

وی با بیان اینکه عوامل اورژانس مستقر در محل، مرگ این فرد را نیز تایید و اعلام کردند، گفت: با کشف این جسد، شمار جانباختگان این حادثه به پنج نفر افزایش یافت. دو نفر نیز در همان دقایق نخست وقوع حادثه از زیرآوار زنده نجات داده شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود:‌ با گذشت حدود ۲۶ ساعت از وقوع حادثه عملیات جستجو و آوار برداری در این محل همچنان ادامه دارد.

ظهر روز گذشته عوامل شهرداری تهران به همراه عوامل انتظامی برای تخریب ساختمان‌های غیرمجازی که در محدوده شهرک احمدیه واقع در منطقه ۱۹ تهران در حال ساخت بود؛ وارد عمل شدند. عملیات تخریب این ساختمان‌ها آغاز شده بود که حوالی ساعت ۱۲:۲۰ ریزش یکی از این ساختمان‌ها بر روی ساختمان‌های غیرمجاز مجاور که برای آنها نیز حکم تخریب صادر شده بود، منجر به ریزش دومینووار چند ساختمان شد. در جریان این ریزش، چند تن از عوامل انتظامی و شهرداری در زیر آوار چند ساختمان آن‌سوتر قرار گرفتند.

انتهای پیام/


حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.