شما کدام را توصیه می کنید؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 شما کدام را توصیه می کنید؟

شما کدام را توصیه می کنید؟

ممتازنیوز: مزایا و مناقب کالا و خدمات خوب معمولا دهان به دهان می گردد و هنوز هم توصیه به دوستان و آشنایان یکی از مؤثرترین روش های تبلیغات است.

به گزارش ممتازنیوز، نتایج مطالعات مؤسسه تحقیقاتی باستن کانسالتینگ گروپ نشان داده است که مردم آمریکا خودروهای هوندا، هیوندایی و کیا را به هم توصیه می کنند اما در مقیاس جهانی مردم فولکس و تویوتا را توصیه می کنند.
با این که شرکت های تولیدی در دنیا هزینه های بسیار سنگینی را برای تبلیغات متحمل می شوند اما هنوز هم روش های از مدافتاده و قدیمی تبلیغ هم در فروش کالا و خدمات مؤثرند و گاهی تأثیرشان خیلی بیشتر است. گروه تحقیقاتی باستن کانسالتینگ گروپ برای اندازه گیری میزان تأثیر «توصیه به دوستان و آشنایان» شاخصی تحت عنوان شاخص طرفداری از برند Brand Advocacy Index یا BAI تعریف کرده و به اندازه گیری آن پرداخته است. در حال حاضر اکثر صنایع مهم در آمریکا مثل خودروسازی، تلفن هوشمند، بانک ها و غیره روی توصیه های دوستان و آشنایان به یکدیگر کار می کنند.
در این مطالعه انجام شده از ۳۲ هزار نفر در آمریکا و اروپا پرسیده اند که از بین ۵۵ برند مطرح خودروسازی کدام را به دوستان و آشنایان خود توصیه می کنند. در این مطالعه در ایالات متحده مردم بیشتر هوندا، هیوندایی و کیا را به هم توصیه می کنند. شاخص اندازه گیری شده BAI در آمریکا ۶۳ درصد بوده است در حالی که در رده بندی جهانی، مردم خودروهای گروه خودروسازی فولکس و بعد از آن تویوتا را به هم توصیه می کنند و شاخص اندازه گیری شده BAI رقم ۶۵ درصد بوده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.