شما کدام پرچمدار را انتخاب می کنید؟

ممتازنیوز:

حدود ۷۰ روز از سال ۲۰۲۲ میلادی میگذرد و شرکت های مطرح در بخش اسمارت فون به مرور پرچمدارهای خود در سال ۲۰۲۲ را معرفی میکنند. شرکت سونی اکسپریا Z را معرفی نمود، ال جی از پرچمدار جدید خود با نام اپتیموس جی پرو رونمایی کرد و شرکت اچ تی سی هم One خود را معرفی نمود. سامسونگ هم تا چند روز دیگر گلکسی اس ۴ خود را معرفی می کند.

Sony Xperia Z

اسمارت فون Sony Xperia Z دارای پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی Snapdragon S4 Pro، جی پی یو ادرنو ۳۲۰ و ۲ گیگابایت رم می باشد. صقحه نمایش آن ۵ اینچی LED-backlit 1080p به همراه Mobile Bravia 2 Engine و دوربین پشت آن ۱۳ مگاپیکسلی Exmor RS با قابلیت ضبط ویدئو ۱۰۸۰p به همراه گزینه HDR است.

Xperia Z دارای تاییدیه IP57 به دلیل ضد آب و ضد گرد و غبار بودن است. در آن از باتری ۲,۳۳۰ mAh استفاده شده ، ضمن اینکه گزینه های ارتباطی آن LTE, HSPA+, Wi-Fi, Bluetooth, GPS, NFC و FM radio می باشند. اسلات مایکرواس دی نیز وجود دارد.

LG Optimus Pro G

این اسمارت فون یا فبلت جدید ال جی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ دی (رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) با حاشیه هایی کم می باشد. حاشیه آن ۷۶.۱ میلیمتر در کناره ها می باشد که نسبت به گلکسی نوت ۲ از حاشیه کمتری برخوردار می باشد. حاشیه گلکسی نوت ۲ سامسونگ حدود ۸۰.۵ میلیمتر است.

قدرت Optimus G Pro را یک چیپ ست Qualcomm Snapdragon 600 تامین می کند، چیپ ستی که دارای ۴ هسته سی پی یو ۱.۷ گیگاهرتزی Krait 300 و جی پی یو Adreno 320 است. رم آن ۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت می باشد البته در کنار یک اسلات microSD card.

سیستم عامل آن اندروید ۴.۱ جیلی بین، دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی با LED flash، دوربین جلو ۲.۱ مگاپیکسلی و ویژگی جدیدی با نام Dual Recording که اجازه ضبط ویدئو از طریق هر دو دوربین بصورت همزمان را می دهد و می توان تصاویر دوربین جلو را در ویدئو اصلی قرار داد،می باشد. باتری اپتیموس جی پرو یک باتری ۳,۱۴۰mAh است که قابلیت پشتیبانی از شارژ وایرلس را دارد.

LG-Optimus-G-Pro-Price

HTC One

اسمارت فون HTC ONE دارای پردازنده چهار هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۶۰۰ کوالکام با سی پی یو Krait 300 و جی پی یو ادرنو ۳۲۰ و ۲ گیگابایت رم می باشد. صفحه نمایش آن ۴.۷ اینچی Super LCD 3 فول اچ دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (چگالی پیکسلی ۴۶۹ppi) و دوربین پشت آن ۴MP التراپیکسل با قابلیت ضبط ویدئو ۱۰۸۰p به همراه گزینه HDR است، دوربینی که دارای قابلیت تصویربرداری مناسب در شرایط نور کم می باشد.

HTC One دارای ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است که البته قابلیت ارتقا آن وجود ندارد. بلوتوت ۴.۰، جی پی اس همراه GLONASS، وای فای ، باتری ۲۳۰۰ mAh و NFC از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد.

سیستم عامل آن اندروید ۴.۱.۲ Jelly Bean است، اما به گفته اچ تی سی اندروید ۴.۲.۲ نیز بزودی برای آن عرضه می شود. این اسمارت فون اچ تی سی از بدنه ای آلمونیومی ساخته شده و ضخامت آن ۹.۳ میلیمتر می باشد. اسپیکرهای استریو جلو آن نیز می توانند با بلندی ۹۳db صدا پخش کنند که موضوعی قابل توجه است.

با توجه به این موضوع که هر سه اسمارت فون عنوان شده دارای ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی هستند، شما کدام یک از اسمارت فون های فوق را بهتر می دانید، بدین معنی که کدام اسمارت فون بهترین مجموعه نرم افزاری و سخت افزاری را در اختیار کاربر قرار می دهد. دلیل شما برای انتخاب چیست؟

شما کدام پرچمدار را انتخاب می کنید؟

  • Sony Xperia Z / 13%, 2 Votes
  • LG Optimus Pro G / 25%, 4 Votes
  • HTC One / 62%, 10 Votes

تعداد آرا : ۱۶

Vote

Loading ... Loading …


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.