شمس: iبه فوتسال توهین شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

   حسین شمس در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره iبه بازی حساس تیم ملی فوتسال ایران و اسپانیا در روز جمعه، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه iبه زحماتی که تیم ایران در سال ۲۰۰۸ کشید، تیم فوتسال ایران برای این دوره از مسابقات در سید دو قرار گرفت و شانس آن برای موفقیت افزایش یافت.

به گزارش تفسیری مهر، وی با اشاره iبه اینکه قرار گرفتن در سید دو ایران را با با تیم‌های مراکش و پاناما همگروه نمود که می‌تواند iبه راحتی این تیم‌ها را شکست داد و iبه مرحله دوم مسابقات جام جهانی صعود نمود، افزود: اگر می‌خواستیم خودمان قرعه‌کشی کنیم، چنین قرعه‌ آسانی را نمی‌توانستیم در نظر بگیریم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران اضافه نمود: با هوش علی صانعی و تلاش بازیکنان امیدوارم ایران iبه خوبی هدایت شده و با موفقیت در مرحله بعدی برابر تیم‌هایی همچون گوآتمالا و پاراگوئه، iبه جمع ۴ تیم برتر جام جهانی صعود نموده و افتخاری دیگر را برای تیم ملی فوتبال رقم بزنند.

وی در مورد توصیه‌اش iبه کادر فنی تیم ملی فوتسال برای موفقیت برابر اسپانیا خاطرنشان نمود: سیاست و استراتژی ما در قبل برابر اسپانیا، دفاع و ضدحمله بود و با استفاده از این استراتژی برابر این تیم موفق بودیم. با توجه iبه سرعت خوبی در انتقال تیم از دفاع iبه حمله در تیم ایران وجود دارد، تیم ایران این استراتژی را می‌تواند پیاده کند و iبه نتیجه دلخواه دست یاید.

شمس با اشاره iبه اینکه بازیکنان ایران نباید در رقابت با اسپانیا بپرسند و اعتماد iبه نفس داشته باشند، ادامه داد: ترس از اسپانیا برای وقتی بود که مقابل این تیم ۷ گل می‌خوردیم ولی وقتی با این تیم ۳-۳ می‌کنیم، دیگر نباید مشکلی با آنها داشته باشیم.

وی خط خوردن شمسایی در وقت خودش را فنی عنوان نمود ولی تاکید داشت که شمسایی iبه دلایل غیرفنی و از سر کینه خط خورد تا iبه افتخار حضور در ۴ دوره جام جهانی نرسد و اظهار داشت: در این روزها وقت حمایت از تیم ملی است، حتی وقتی مصاحبه شمسایی را خواندم، دیدم او بسیار خوب صحبت نموده است. وقتی دشمن مشترکمان یکی است، ما تیم ملی را رها نمی‌کنیم و امیدواریم تیم ایران در جام جهانی ۲۰۱۲ باردیگر افتخارات جام جهانی ۲۰۰۸ را تکرار و مردم ایران را شاد کند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه این گفتگو iبه موضوع مهمی هم اشاره نمود: وقتی دختران فوتسال کرمانشاه، iبه دلیل اینکه فوتسالی می باشند، حق رای دادن در انتخابات هیات فوتبال این استان را ندارند، یک توهین بزرگ iبه فوتسال صورت گرفته است. چرا باید در مجمع فدراسیون فوتبال، فوتسال تنها دو رای داشته باشد که این در نظر گرفتن حق فوتسال است.

وی با تاکید بر اینکه بنده همه فوتسالی‌ها را iبه یک جنگ همه عیار علیه فوتبال دعوت می‌کنم، اضافه نمود: این جنگ واقعی نیست بلکه جنگ رسانه‌ای و جنگ دیپلماتیک است. من قطعا از مجلس، دولت الان و آینده، فیفا، AFC مراجع دیگر تلاش خواهم نمود فوتسال را از فوتبال جدا نموده و دیگر اجازه نخواهیم داد فوتسال زیر نظر فدراسیون فوتبال اداره شود.

شمس صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: شاید جمعیت هر رشته ورزشی iبه ۲ میلیون نفر هم نرسد اما در فوتسال که مردم همه از صبح سریع تا شب هنگام در سالن‌ها حضور دارند، جمعیت ۳۰ میلیونی دارد و با اتفاقی که در کرمانشاه افتاد، iبه ۳۰ میلیون فوتسالی اهانت شد، iبه همین دلیل تلاش خواهیم نمود فوتسال را بطور کامل از فوتبال جدا شده تا فعالیتش را بصورت جداگانه انجام دهد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.