شمقدری: ماهیت ذاتی هالیوود بر تحریف و تاریخ سازی دروغین رقم خورده است

۲۳م اسفند ،

چهارشنبه ۲۳ اسفند – ۱۵:۵۲
نسخه قابل چاپ
شناسه‌ی خبر: ۳۶۰۴۴ – سرویس خبرها عمومی

دیدار وکیل فرانسوی با رئیس سازمان سینمایی

جواد شمقدری 3سینما پرس-گروه سینما/ «ایزابل کوتان پیر» وکیل فرانسوی متخصص حقوق بین الملل با جواد شمقدری دیدار کرد.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، «ایزابل کوتان پیر»؛ وکیل فرانسوی متخصص حقوق بین الملل که پیگیر شکایت جمهوری اسلامی ایران از تولیدات فیلم های این هراسی، ضد ایرانی با موضوع دروغ پردازی علیه ایران و تحریف واقعیتهای تاریخی کشورمان است در محل سازمان سینمایی با جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی دیدار و گفتگو کرد.

شمقدری دراین دیدار گفت: هالیوود اولین بار نیست که به دروغپردازی و تحریف و اقعیت ها می پردازد. یادمان نرفته چطور داستان قتل عام سرخپوست های آمریکا در روایت فیلم های وسترن ظاهراً آمریکایی دگرگونه روایت می شود. ماهیت ذاتی هالیوود بر تحریف و تاریخ سازی دروغین رقم خورده است.

وی ادامه داد: هالیوود از ابتدای انقلاب با ساخت مجموعه ای از فیلم ها همچون فرار عقاب ها، بدون دختر هرگز، در سالهای آغازین انقلاب تا فیلم های اخیر همچون غیر قابل باور و  اخیراً آرگو، تلاش کرده تصویر خشن و غیرانسانی از جامعه ایرانی نشان دهد. از شجاعت و همت شما هم که علیرغم سخت گیری و فشار لابی های صهیونیستی حاضر می شوید در این میدان وارد شوید تشکر می کنم و این بیانگر روحیه ظلم ستیزی وعدالت طلبانه شماست.

رئیس سازمان سینمایی تاکید کرد: ملت ایران چند خاطره شیرین با ملت فرانسه دارد تردیدی ندارم این اقدام شما برگ خاطره انگیز دیگری در جهت پیوند دو ملت بزرگ ایران و فرانسه رقم خواهد زد. امیدوارم تلاش حقوقی شما بتواند این اخطار را به سینماگران هالیوود بدهد که به رسالت انسانی خودشان برگردند.

انتهای پیام/ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.