شناسایی شبکه اختلاس در شرکت آب و فاضلاب خوزستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از شناسایی شبکه اختلاس، رشاء و ارتشاء و تحصیل مال از طریق نامشروع در شرکت آبفای این استان و بازداشت تعدادی از کارکنان این شرکت خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازقوه قضاییه، عباس حسینی‌پویا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به گزارش اداره کل اطلاعات و اداره کل بازرسی استان خوزستان در خصوص برخی سوء جریانات در قراردادهای خرید تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در شرکت آبفا خوزستان و مشکلات سیستم هدایت و کنترل آب‌های سطحی فاضلاب استان خوزستان و دخیل بودن برخی کارکنان فعلی و سابق آن اداره در جریان موضوع و تبانی با برخی پیمانکاران، پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب اهواز تشکیل شد که در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی استان خوزستان در حال رسیدگی است.

وی تصریح کرد: در جریان این پرونده، پنج نفر از مدیران و کارکنان سابق و فعلی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و مجریان پروژه‌های مربوط به تصفیه خانه‌های آبادان، خرمشهر، شادگان، بندرامام خمینی (ره) و ماهشهر، تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و با قرار تامین مناسب بازداشت شده‌اند.

حسینی پویا ادامه داد: افراد دیگری نیز در مظان اتهام قرار دارند که به محض جمع آوری دلایل، به دادسرای استان خوزستان احضار و یا در صورت عدم حضور در دادسرا، طبق قانون جلب می‌شوند.

وی ضمن تقدیر از “سربازان گمنام امام زمان (عج)” در کشف و رسیدگی به نتیجه در این پرونده نقش کلیدی داشتند، گفت: پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره اطلاعات استان خوزستان قرار گرفت.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.