شناگر المپیکی کشور: شاید مدرکی در میان است که علیرضایی این چنین می گوید؟!

شناگر المپیکی کشورمان گفت: شاید علیرضایی برای گفته هایش سند و مدرکی دارد و واقعاً برای وی متأسفم.

محمد بیداریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اینکه صحبت های علیرضایی در خصوص من درست است یا نادرست باید از علیرضایی پرسید و حتماً سند و مدرکی داشته که در مصاحبه خود اعلام کرده که در طی این چند سال من از لحاظ مالی خیلی بیشتر از خودش از سوی فدراسیون تأمین شده ام.
وی گفت: متأسفم  برای علیرضایی زیرا زمانی وی الگوی جامعه شنا بود و در حال حاضر صحبت هایی می کند که من ترجیح می دهم عکس العملی در این خصوص نشان ندهم این علیرضایی است که در طی این سالها از نظر مالی حمایت شده است.
بیداریان افزود: من نمی دانم مشکل علیرضایی چیست و چرا وی تا این حد مغلطه می کند.
وی تصریح کرد: در اکثر مواقع علیرضایی طوری جوسازی می کند که ثابت کند حرف حق را می زند و نمی دانم در این مورد مشکل وی چه چیزی است.
 وی خاطر نشان کرد:  قانون پاسخ علیرضایی را می دهد و اهمیتی به گفته هایش نمی دهم و فکر نمی کنم  گفته های وی به نوعی باشد که بخواهم از خود دفاع کنم!
 

* بدون مربی راهی لندن می شوم

در حال حاضر تمرینات آمادگی ام را  در تهران پیگیری می کنم و قرار است به عنوان نماینده کشورمان در رقابت های المپیک ۲۰۱۲ لندن حضور پیدا کنم.
 بیداریان یاد آور شد: طبق قوانین بین المللی  شناگران که در این رقابت ها حضور پیدامی کنند باید بدون حضور مربی با حریفان خود به رقابت بپردازند به همین دلیل من نیز باید بدون مربی در این مسابقات حاضر شوم ولی احتمالا سرپرست و یا دبیر فدراسیون در این سفر من را همراهی خواهند کرد.
 وی گفت: هیچ مشکلی  برای حضورم در رقابت های المپیک وجود ندارد و تا زمان اعزام تمریناتم را در تهران پیگری خواهم کرد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.