شنبه آخرین مهلت ثبت‌نام علمی کاربردی

به گزارش فارس، مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ساعت ۲۴ امروز شنبه اول مهرماه به پایان می‌رسد.

تهیه مدارک ثبت‌نام برای داوطلبان کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای علمی کاربردی در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه، ۳۰ و ۳۱ شهریور و اول مهرماه صرفا به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش امکان پذیر است و کارت اعتباری ثبت‌نام این دوره‌ها در دفاتر پستی توزیع نخواهد شد.

داوطلبان باید پس از مراجعه به پایگاه اینترنتی سنجش به نشانی www.sanjesh.org و پرداخت مبلغ ۸۵ هزار ریال با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، کارت اعتباری ثبت‌نام را تهیه کرده و بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنما از طریق سایت سنجش، تقاضانامه الکترونیکی ثبت‌نام را تکمیل کنند.

ثبت‌نام دوره های کاردانی حرفه‌ای و کاردانی فنی پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ۲۵۷ رشته، سه هزار و ۶۳۵ کد رشته محل و در حدود ۷۰۰ مرکز آموزش علمی کاربردی انجام می‌شود.

براساس ظرفیت‌های پیش‌بینی شده، حدود ۲۳۵ هزار نفر در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر دوره‌های کاردانی پودمانی علمی کاربردی پذیرفته خواهند شد.

پذیرش دانشجو در این دوره‌ها به صورت بدون کنکور و براساس معدل دیپلم انجام می‌شود و برای اولین بار در دوره‌های کاردانی پودمانی، تسهیلات لازم برای معافیت تحصیلی داوطلبان مشمول، برابر مقررات مندرج در دفترچه ثبت‌نام درنظر گرفته شده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.