شهادت دو نفر بر اثر انفجار «مین»

سرهنگ ‘یوسف حقدوست’ اظهار کرد: شهادت دو پاسدار در شهرستان سردشت بر اثر تیراندازی گروهک‌های معاند به هیچ وجه صحت ندارد .

به گزارش بی باک به نقل ازایسنا،مسوول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان‌غربی شهادت دو پاسدار در شهرستان سردشت بر اثر تیراندازی را تکذیب کرد.

سرهنگ “یوسف حقدوست” اظهار کرد: شهادت دو پاسدار در شهرستان سردشت بر اثر تیراندازی گروهک‌های معاند به هیچ وجه صحت ندارد بلکه روز یکشنبه دو تن از پاسداران ما به نام‌های مهندس «فرشید بهاری» که اهل میاندوآب بود و همچنین یک سرباز به نام «دلیرمحمد رحیمی» که وی نیز اهل سردشت بوده است در حین انجام کارهای عمرانی و راهسازی در این شهرستان بر اثر برخورد با مین‌های بر جای مانده از زمان دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

وی با تکذیب هرگونه تحرکات مشکوک گروهک‌های تروریستی در این رابطه، افزود: موضوع تحرکات این گروهک‌ها یک شایعه است و متاسفانه عده‌ای در جامعه اقدام به رواج چنین شایعاتی می‌کنند و حتی در بحث سانحه اخیر رخ داده برای بالگرد سقوط کرده نیز چنین القا می‌کنند که این سانحه توسط گروهک‌های معاند صورت گرفته است درحالی که به وجود آمدن سانحه برای بالگردها یک امر طبیعی است که در همه جا اتفاق می‌افتد.

سرهنگ حقدوست یادآور شد: متاسفانه منطقه سردشت آلوده به مین‌های برجای مانده از زمان دفاع مقدس است و هرلحظه امکان بروز حادثه‌ای در چنین مناطقی وجود دارد. اینکه عده‌ای بار امنیتی به چنین مسائلی بدهند جز سلب آرامش و امنیت در استان برقرار و یک نیاز بزرگ است، درست نیست و عواقب چنین شایعاتی دامنگیر استان می‌شود و حتی در جذب سرمایه‌گذاری برای توسعه اقتصادی و اشتغال در آذربایجان‌غربی تاثیر سوء دارد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.