شهدای حادثه تروریستی کرمان تشییع شدند

مراسم تشییع و تدفین پیکر شهدای حادثه تروریستی کرمان با حضور پرشور مردم، جمعی از مسئولان و خانواده‌های این شهدا برگزار شد.

شهدای حادثه تروریستی کرمان تشییع شدند

به گزارش ممتاز نیوز، مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی کرمان در مصلای بزرگ امام علی علیه السلام شهر کرمان در حال برگزاری است.

پیکر مطهر شهدا ابتدا به مصلی آورده شدند و پس از مداحی و عزاداری برای خاکسپاری به محل گلزار شهدای کرمان (در جوار مرقد سردار حاج قاسم سلیمانی) منتقل شدند. پیکر شهدای شهرستانی نیز برای تشییع به زادگاهشان منتقل شده است.

گزارش زیر از ابتدای صبح و با شروع مراسم تا پایان مراسم تدفین شهدا به‌روزرسانی شده است.

پیکر شهدای حمله تروریستی کرمان به مصلای امام علی(ع) کرمان منتقل شدند و از سوی مدافعان وطن به پرچم و تابوت شهدا احترام شد.

رئیس‌جمهور نیز که بامداد امروز به کرمان رفته است برای شرکت در مراسم تشییع شهدا در مصلای امام علی (ع) کرمان حاضر شد و با طرح این سوال که چرا کینه دشمنان نسبت به عکس، نام، تصویر، راه، مزار و زائر سردار سلیمانی وجود دارد؟ گفت: چون او کار بزرگی انجام داده است.

خانواده های شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نیز برای مراسم تشییع به مصلای کرمان آمده‌اند.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز که برای مراسم تشییع شهدای کرمان به این استان سفر کرده است، بر سر تابوت شهدای کرمان حاضر شد.

خانواده شهدای کرمان پس از انتقال پیکر شهدایشان به مصلای امام علی (ع) کرمان، بر سر تابوت این شهدا حاضر شده و با اهدای گل با آنها وداع کردند.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و فرزندان حاج قاسم سلیمانی نیز با حضور در مصلای امام علی (ع) کرمان بر تابوت پیکر شهدا بوسه زدند.

62870878

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای کرمان گفت: به فضل الهی انتقام همه شهیدان‌مان گرفته خواهد شد. انتقام این شهیدان قبل از شهادت از دشمن گرفته شده است.

مردم و خانواده شهدا با حضور در مصلای امام علی (ع) کرمان و در جوار تابوت پیکر ۴۴ شهید عملیات تروریستی کرمان به سینه زنی پرداختند و با این شهدا وداع کردند.

بعد از سخنرانی سردار سلامی و رئیس جمهور در مراسم تشییع شهدای کرمان در مصلای امام علی،  بر پیکر شهدای عملیات تروریستی کرمان نماز خوانده شد.

پیکرهای مطهر شهدای کرمان پس از عزاداری و اقامه نماز و وداع از سوی خانواده هایشان برای تدفین به گلزار شهدای کرمان منتقل شدند.

سردار غیب‌پرور، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع ) با حضور در مراسم تشییع شهدای کرمان با بیان اینکه هیچ کجای دنیا کشتن زن و بچه و مردم غیرمسلح ارزشی ندارد، گفت: داعش در قد و قواره‌ای نیست که به آنها پیام بدهیم.

محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم تشییع پیکر شهدای کرمان تاکید کرد که تا انتقام خون شهدا را نگیریم، از پای نمی‌نشینیم.

انتهای پیام/

 


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.