شهراورد پایتخت/سرخابی ها درپی پیروزی و شادی هواداران

۳۰م دیماه ،


آخرین تمرین پرسپولیس در اردوی دو روزه کرج/مهدوی کیا پا به توپ شد



به گزارش فارس آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از تشکیل اردوی دو روزه در کرج از ساعت ۱۵:۳۰ دیروز در سازمان منابع طبیعی کرج که دارای چمن بسیار خوب و سرسبزی است برگزار شد.

در این تمرین ولادکو هافبک تازه مقدونیه‌ای پرسپولیس که در سه پست هافبک می‌تواند بازی کند حضور داشت.   

وی ابتدا در جلسه برای بازیکنان معارفه شد و گزارشی از وضعیت خود را به گل‌محمدی داد سپس همپای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.   

مهدی مهدوی‌کیا پس از اینکه روز قبل با مربی بدنساز کار کرد با تشخیص پزشکان رسماً در تمرین پرسپولیس همپای سایر بازیکنان پا به توپ شد و مشکلی برای همراهی قرمزپوشان در دربی ۷۶ ندارد. گل‌محمدی در تمرین سه شنبه در مرحله پایانی فوتبال را در دستور کار قرمزپوشان قرار داد. 

او با جابجایی‌های مختلف به دنبال این بود که جایگزین علی کریمی را در ترکیب پرسپولیس پیدا کند به همین سبب بارها تغییراتی را درترکیب تمرینی انجام داد.   

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به بازیکنان تذکر داده از هرگونه مصاحبه تنش‌زا در چند روز آینده جداً جلوگیری کنند.  تمرین پرسپولیس در کرج پشت درهای بسته برگزار شد.   

مهدی مهدوی‌کیا نیز در تمرین قرمزپوشان از خاطرات خود در دربی‌های قبل برای بازیکنان صحبت‌هایی انجام داد.   علی کریمی و عادل کلاه‌کج نیز جدا از بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر فیزیوتراپی کردند.



تمرین استقلال مجیدی گلزن دربی، شکستن دوربین تلویزیون و تذکر قلعه‌نویی

هواداران استقلال معتقدند فرهاد مجیدی در دربی گل می‌زند و کری تازهی برای پرسپولیس رو می‌کند.

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ سه شنبه در کمپ ناصر حجازی آغاز شد. این آخرین تمرین قبل از دربی بود که خبرنگاران و تماشاگران حق داشتند در آن حضور داشته باشند و به همین سبب تمرین شلوغی بود.   

*در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی چند دقیقه برای بازیکنان در مورد دربی حرف زد. از نکات قابل توجه این بود که مجتبی جباری با تاخیر به تمرین آمد و به حرف‌های قلعه‌نویی نرسید.   

*در تمرین استقلال میرشاد ماجدی سرپرست تیم، امین نورزوی، امیر غفارمنش از هنرپیشه‌ها، علی لطیفی مربی تیم امید، علی نظری جویباری، امیر عرب، شاهرخ بیانی، سیروس دین‌محمدی، منصور پورحیدری از جمله چهره‌های ویژه بودند.   

*حدود ۲۰۰ تماشاگر در این تمرین حضور داشتند. آنها مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند و از سرمربی تیم می‌خواستند که در دربی پیروز شود.   

*تمرین چهارشنبه و پنج شنبه استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار خواهد شد.   

* بعضی از هواداران بین خود شیرینی پخش می‌کردند.   

* صمد مرفاوی و محمود فکری مربیان سابق استقلال و کنونی صبای قم در تمرین استقلال حاضر شدند. مهدی رحمتی به سمت این ۲ نفر رفت.   

*دوربین‌‌های تلویزیونی بسیاری برای پوشش تمرین استقلال به کمپ حجازی آمده بودند که در بعضی مواقع به بین تماشاگران استقلال رفتند و با آنها در مورد بازی روز جمعه با استقلال صحبت کردند. بعضی از هواداران استقلال معتقد بودند که فرهاد مجیدی گلزن دربی است و بعد از گلزنی به پرسپولیس عدد ۵ را به تماشاگران پرسپولیسی نشان خواهد داد.   

*تمرین‌های تاکتیکی و ارسال سانتر از جمله تمرین‌های آبی پوشان بود.   

* در یک صحنه مهدی رحمتی دچار پیچیدگی پا شد که مشکل خاصی نبود و به کارش ادامه داد.   

*امیر قلعه‌نویی که دوشنبه فقط ۲۵ دقیقه سرتمرین تیم حضور داشت، اما خودش تیم را تمرین داد.   

* شوت به سمت دروازه یکی دیگر از بخش‌های تمرین بود. که هر شوت مجیدی که گل می‌شد هواداران او را تشویق می‌کردند.   

* در بخشی از تمرین دوربین یکی از گزارشگران تلویزیونی به سبب شوت یکی از بازیکنان شکست.   

* قلعه‌نویی در لحظاتی به بازیکنان تذکر داد که شوت‌هایشان را دقیق بزنند. 


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.