شهرداری تبریز هنوز به دنبال کادر فنی جدید نیست

۰۹اردیبهشت،

به گزارش “ورزش سه” ، میرمعصوم سهرابی ، مدیر عامل باشگاه شهرداری تبریز در حاشیه جلسه هیأت مدیره باشگاه‌ها که در اتحادیه باشگاه‌های فوتبال انجام شد ، افزود : تیم شهرداری تبریز که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد ، به لطف برنامه ریزی خوب و آسیب شناسی توانست خیلی زود به لیگ برتر بازگردد . چون تجربه ثابت کرده که اگر تیم مدت زیادی در دسته یک بماند ، کارش برای صعود به لیگ برتر سخت خواهد شد . همانطور که باشگاه ابومسلم ، برق شیراز ، پاس و … در لیگ یک ماندند .

وی افزود : امسال هم با یک تیم خوب که بتواند در خور مردم خوب تبریز باشد در لیگ حضور می یابیم و با حمایت مردم خوب تبریز موفق خواهیم شد .

سهرابی در مورد جذب بازیکن و کادر فنی جدید گفت : هنوز در این مورد تصمیم گیری نشده است . در جلسه این هفته هیأت مدیره در این مورد بحث و پس از تخصیص بودجه به این امر پرداخته خواهد شد تا با رعایت موارد قانونی و رعایت سقف قرارداد بتوانیم بازیکنان خوبی جذب کنیم .

وی در گفتگو با “ورزش سه” یادآور شد سعی می کنیم ساختار تیم به همین شکل بماند و بازیکنان خوبمان را حفظ کنیم و در جاهایی که ضعف داریم بازیکن جذب کنیم تا تجربه تلخ سالهای پیش تکرار نشود و در عمل نشان خواهیم داد که شهرداری تبریز حامی فوتبال پاک و بازی جوانمردانه است .

سهرابی در مورد امکانات و زمین ورزشگاه تصریح کرد : ورزشگاه یادگار امام استادیوم اول ماست و همچنین باشگاه در حال ساخت دو استادیوم ۵ هزار نفری و ۱۰ هزار نفری است . چمن مصنوعی باشگاه که برای تمرین تیم است ، دارای استاندارد ۲ستاره فیفا می باشد که تنها چمن داخل ایران است که این استاندارد را دارا می باشد .


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.