شهرداری پرند در تکاپوی اقدامات فرهنگی

۱۹م آذر ،

همه آنچه که در کویر و آسمانش گاهی فراموش شده، در این شهر رنگ زندگی گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ پرند شهری نو در جنوب غربی تهران و در ۳۰کیلومتری آزاد راه تهران – ساوه با مساحت تقریبی ۱۷هزار هکتار، در دو بخش مسکونی و تجاری است.

طبق پیش بینی شورای عالی شهرسازی در آینده جمعیت این شهر، ۷۰۰هزار نفر می شود. اتمام کار مسکن های مهر و شخصی سازها و افتتاح پروژه های، خبرهای مسرت بخشی را مخابره می کنند.

با فزونی جمعیت و هجوم مردم از سراسر ایران به این شهر مسائلی چون نبود مدیریت جامع و مهندسی حرفه ای به خصوص در زمینه فرهنگی و اجتماعی، رخ نشان داد که تنها خبر استقرار شهرداری چشم امیدمان را روشن کرد.

خطیبی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرداری پرند به سبب تازه تاسیس بودنش، هنوز مالک هیچ ساختمان و واحدی نیست گفت: با امکانات فعلی شهرداری، برنامه ریزی و توسعه فرهنگی غیر ممکن است.

وی ادامه داد: تنها راه ممکن برای آغاز به کار فازهای فرهنگی و پارامترهای هنری، واگذاری تنها فرهنگسرای موجود در شهر پرند به شهرداری است.

وی افزود: با توجه به کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی که در این مدت کوتاه صورت گرفته، ضرورت واگذاری فرهنگسرای موجود به شهرداری یکی از مهمترین کارهای فرهنگی خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است که با همکاری اداره وزارت ارشاد رباط کریم و شرکت عمران و همچنین درایت سلیمانپور فرماندار رباط کریم، این اتفاق هرچه زودتر بیفتد.

گفتنی است: صحبت دربارهٔ مسائل مختلف و دریافت نیازمند توجه به تمام ارکان شهری است. اما لایه ای حساس و ناپیدا و درعین حال تأثیر گذار مسائل فرهنگی و اجتماعی است.

فرهنگ و مسائل پیرامونش که اگر خوب پی ریزی و برنامه ریزی شود می تواند تمام سطوح شهری (عمران و شهرسازی، خدمات شهری و … را به لباس زیبای خود مزین کند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.