شهردار تهران: دعوت کنند، می‌مانم

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/شهردار تهران گفت: جلسه‌ای ۴ ساعته با منتخبان شورای چهارم داشته و گزارش عملکرد شهرداری تهران را ارائه کرده‌ام.
به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم بهره‌برداری آزمایشی از نیمه جنوبی خط ۳ متروی تهران در پاسخ به این پرسش که تاکنون برنامه‌های خود را برای مدیریت تازه شهرداری تهران ارائه کرده‌اید، گفت: بنده تجربه قبل را دارم. روزی که در شورای چهارم بنده را برای ارائه برنامه دعوت کنند، مشخصا برنامه‌های خود را ارائه می‌کنم.‌ وی ادامه داد: بنده به صورت غیر‌رسمی با تمامی اعضای شورای شهر که داوطلب بودند، مذاکراتی داشته‌ام. شهردار تهران گفت: یک جلسه غیر‌رسمی با اعضای ۳۱ نفره شورای چهارم شهر تهران که حدود ۴ ساعت به طول انجامید داشته‌ام و در این جلسه بیش از ۲ ساعت از عملکرد شهرداری در سالیان قبل صحبت کرده و یک ساعت‌ونیم دیگر اعضای شورا سوالات خود را پرسیدند.وی بیان کرد: معاونان بنده در جلسات با حضور ۳۱ نفر از اعضای شورای شهر حضور داشتند. قالیباف گفت: بنده گزارشی از عملکرد و وضعیت شهرداری را ارائه کرده‌ام.
شهردار تهران ادامه داد: شورای چهارم نیز از ۲ جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب تشکیل شده و بنده از دوستان اصلاح‌طلب نیز درخواست کرده‌ام به عنوان شهردار جلسه‌ای در خصوص عملکرد شهرداری داشته باشیم و تاکنون پاسخ درخواست بنده را نداده‌اند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.