شهرستانی با کمترین زندانی در کشور

فروردین ۱۴۰۳

امام جمعه پاوه گفت: این شهرستان کمترین تعداد زندانی را در سطح کشور دارد و این مهم به سبب اعتقادات دینی و مذهبی مردم بدست آمده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از  ایسنا، ملاقادر قادری در مراسم جشن گلریزان با بیان اینکه پاداش احسان و نیکوکاری را خداوند خود در این دنیا و آخرت چند برابر می‌دهد، اظهار کرد: زکات مال و سلامتی واجب است و مهمتر از همه زکات این امنیت موجود که در سایه آن با آرامش خاطر زندگی می‌کنیم واجب و ضروری است.

وی با بیان اینکه همه اشخاص جامعه در قبال یکدیگر مسئول می باشند، گفت: وظیفه و رسالت علما، فرهنگیان و مسئولان در این بین در قبال تربیت و پرورش اشخاص جامعه و ایجاد شغل برای آن‌ها خطیرتر و مهمتر است.

در ادامه این نشست، رییس انجمن حمایت از زندانیان پاوه با ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات این انجمن در سال قبل، گفت: هدف ما کمک به زندانیان جرائم غیرعمد و اصلاح و تربیت آن‌ها است.

مسعود صمدی با بیان اینکه ۱۳ هزار زندانی جرائم غیرعمد در کشور وجود دارند و دولت به تنهایی قادر به کمک به این حجم زندانی نیست، افزود: سال قبل ۶۰۰ میلیون ریال توسط خیرین این شهرستان جمع آوری شد. در سال قبل موفق شدیم ۲۱ زندانی را آزاد کنیم.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان پاوه به لحاظ کمک‌های مردمی در استان رتبه اول را دارد، افزود: تهیه و توزیع سبد کالایی به ۶۰ خانوار نیازمند زندانی، تهیه و توزیع لوازالتحریر و کیف و کفش برای فرزندان دانش آموز نیازمند زندانیان و پرداخت مستمری به خانواده‌های نیازمند آن‌ها از اقدامات این انجمن در سال قبل بوده است.

در پایان این مراسم مبلغ ۵۵۰ میلیون ریال توسط خیرین حاضر جمع‌آوری و به انجمن حمایت از زندانیان تحویل شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.