شهروندان با پیامک از زمان ورود اتوبوس به ایستگاه ها مطلع می‌شوند

۱۴اردیبهشت،

 

شماره چهار رقمی در تابلوهای ایستگاه‌های اتوبوس سطح منطقه نصب شد تا شهروندان از طریف پیامک بتوانند از زمان دقیق حضور اتوبوس ها در ایستگاه ها آگاه شوند.
 
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از نصب کدهای GIS چهار رقمی در تمام ایستگاه های سطح این منطقه خبر داد و گفت: از این پس شهروندان می توانند در ایستگاه های اتوبوس از زمان ورود اتوبوس به ایستگاه از طریق پیامک مطلع شوند.
 
به گزارش مهر، کامران خبرهای افزود: شماره چهار رقمی در تابلوهای ایستگاه‌های اتوبوس سطح منطقه نصب شد تا شهروندان از طریف پیامک بتوانند از زمان دقیق حضور اتوبوس ها در ایستگاه ها آگاه شوند.
 
وی با اشاره به اینکه یک سیستم منضبط اتوبوسرانی باید خود را مقید به زمان بندی در ارائه خدمات بداند، افزود: در شهر انسان‌ محور باید برای وقت انسان‌ها ارزش قائل شد و شرایط برای آرامش و آسایش هر چه بیشتر مسافران فراهم شود.
 
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ با بیان اینکه داشتن یک ایستگاه اتوبوس مناسب برای تمام سیستم‌های حمل و نقل داخل شهری امری واجب و ضروری است، اظهار داشت: مناسب بودن ایستگاه‌ها بسته به نظرات شهروندانی که از آن استفاده می‌کنند دارد. همچنین امروزه ایستگاه‌های اتوبوس دیگر فقط نقش یک سرپناه را ندارند بلکه علاوه بر آن به صورت یک سمبل یا نماد و حجم شهری در آمده‌اند.
 
به گفته خبرهای، ایستگاه‌های اتوبوس باید متناسب با ارتقای طراحی اتومبیل‌ها و اتوبوس‌ها، مدرن و به توقعات زیباییی شناسانه مردم پاسخ دهد.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش حمل و نقل منطقه تصریح کرد: به منظور پاکیزگی بیشتر و جلوگیری از لغزنده بودن کف ایستگاه های بی آر تی، کف پوش این ایستگاه ها اپوکسی شده است.
 
معاون شهردار منطقه ۷ همچنین از مرمت روشنایی ایستگاه ها و پایانه‌های شهید بهشتی و معلم و خط کشی تمام ایستگاه های سطح منطقه خبر داد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.