شهید روحی تربیت یافته مکتب اباعبدالله(ع) بود

۰۶م اسفند ،

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شهید روحی تربیت یافته مکتب اباعبدالله(ع) بود و مانند ایشان در برابر تمامی ناملایمات ایستادگی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، “امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان” فرمانده نیروی زمینی ارتش، عصر امروز در مراسم یادبود شهید “رمضان روحی” از جانبازان دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه روح بزرگ، جسم را به زحمت می‌اندازد، اظهار داشت: روح بزرگ شهدای ما جسم آنها را به زحمت انداخت تا به تعالی برسند.
 
وی افزود: شهید روحی تربیت‌یافته مکتب اباعبدالله بود و مانند ایشان در برابر تمامی ناملایمات ایستادگی می‌کرد.  
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: زمانی که شهید روحی حس کرد کشور به رشادت نیاز دارد، داوطلبانه لباس سربازی به تن کرد و پس از رشادت‌های فراوان به فیض جانبازی رسید.  
 
پوردستان ادامه داد: پس از جانبازی و ضایعه قطع نخاع، همه انتظار داشتند که شهید روحی از میدان خارج شود، اما ایشان الگویی از صبر و اراده را به نمایش گذاشت، به طوری که همگان را به تعجب وا داشت.
 
وی اظهار داشت:‌ قبل از اولین دیدارم با ایشان به سبب شرایط جسمی‌اش نمی‌دانستم چگونه او را دلداری دهم، ولی وقتی او را دیدم متوجه شدم که وی هزاران قدم از من جلوتر بوده و با روحیه پرنشاط خود حتی به من امید می‌داد.  
 
فرمانده نیروی زمینی تاکید کرد: ناملایمات لحظه‌ای در عزم و ایمان این شهید بزرگوار خلل وارد نکرد.
 
پوردستان در پایان از زحمات همسر شهید روحی تقدیر و خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار، زینب‌وار بیش از ۲۰ سال همواره پشتیبان و یاوری ارزشمند برای این شهید بود و لحظه‌ای در زندگی او را رها نکرد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.