شوخی با عوامل « خانه به دوش» در شبکه مستند

جمعه ۲۳ تیر – ۰۱:۴۱:۱۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

مستند “خانه به دوش” با موضوع پشت صحنه مجموعه تلویزیونی به همین نام  ساخته رضا عطاران شنبه ، ۲۴ تیرماه ، ساعت ۱۷ و در قالب « یک فیلم یک تجربه » از شبکه مستند سیما پخش می شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، مستند «یک فیلم، یک تجربه » سبه تهیه کنندگی ناهید دل آگاه سلسله برنامه ایست که در آن به بررسی یک فیلم همگام با فیلمساز آن پرداخته می شود و در این قسمت به بررسی مجموعه « خانه به دوش» در مستندی به کارگردانی پوریا رفیعی پرداخته می شود. در این مستند ۵۲ دقیقه‌ای با  رضا عطاران، مریم امیرجلالی، فلور نظری، بهنوش بختیاری، علی صادقی، محمود بهرامی، مهران مهام، ایرج محمدی، فرشید احمدی و پروین میکده در لوکیشن های مجموعه  گفتگو شده است اما تفاوت آن با سایر مستندهایی با این مضمون در این است که این مستند ، گزارشی یا گفتگومحور نیست . گفتگو ها کاملا حالت طنز دارد و در پایان هر سکانس مهمان برنامه در موقعیت یک شوخی قرار می گیرد.
عوامل مستند “خانه به دوش” عبارتند از تصویربردار: محمدرضا جهان‌پناه، روزبه رایگا، تدوینگر: بابک بهداد، مدیر تولید: رضا عاطفی، مجری طرح: لیلا خوانساری.
مجموعه « یک فیلم ، یک تجربه »  با هدف بررسی ساخت مهم ترین آثار تصویری ایران هر روز ساعت ۱۷ از شبکه مستند سیما به روی آنتن می رود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۳۱۳۴۱۱۹۰۸۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.