شوخی عجیب سامسونگ با اپل؛ شایعه‌‌ای که دروغ بود!!

در حالی که شایعاتی مبنی بر پرداخت جریمه ۱٫۵ میلیارد دلاری سامسونگ به اپل در قالب سکه‌های پنج سنتی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها مطرح شده بود، حالا معلوم شده که چنین شایعه‌ای کاملا بی‌پایه و اساس بوده است.

 

 iphon

 

سایت Tech2 در گزارشی نوشت: دادگاهی در کالیفرنیا چندی پیش شرکت کره‌ای سامسونگ را به دلیل کپی‌برداری غیرقانونی از محصول شرکت اپل و نقض قانون کپی‌رایت به پرداخت ۱٫۵ میلیارد دلار جریمه محکوم کرد.

 

انتشار این خبر بازتاب گسترده‌ای در خبرگزاری‌ها و سایتهای خبری داشت؛ به طوری که در ادامه ارزش سهام شرکت سامسونگ به میزان بی‌سابقه‌ای کاهش یافته و این شرکت ۱۲ میلیارد دلار از ارزش خود را در بازار سهام از دست داد.

 

در همین حال سایت موبایل اینترتینمنت گزارش داد که “دیروز بیش از ۳۰ کامیون حامل سکه‌های پنج سنتی به دفتر مرکزی اپل در کالیفرنیا ارسال شد.

 

نیروهای امنیتی شرکت اپل در بررسی محموله‌های این کامیون بسیار متعجب شدند و بعدا سامسونگ به اپل توضیح داد که این کامیونها جریمه ۱٫۵ میلیارد دلاری این شرکت کره‌ای به اپل است که در قالب کامیونهای سکه‌های پنج سنتی برای اپل ارسال شده است.

 

” با این وجود در حالی این خبر عجیب در سایتها و شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد که بعدا معلوم شد، این خبر اصلا صحت نداشته است.

 

سایت موبایل اینترتینمنت در گزارش به‌ روز شده خود اعلام کرد که داستان قبلی‌اش دروغ بوده است.

منبع:ایسنا

تکنولوژی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.