شوخی یک پیتزافروش با اوباما+عکس

به نقل از یاهونیوز، «اسکات فن دوزر»، یک پیتزافروش اهل فلوریدا، پس از آنکه باراک اوباما وارد مغازه پیتزافروشی او شد، رئیس‌جمهور آمریکا را در آغوش گرفت و به هوا بلند کرد.

فن دوزر که یک جمهوری‌خواه ثبت نام کرده است، که می‌گوید در ماه نوامبر به باراک اوباما، کاندیدای دموکرات‌ها رای خواهد داد. وی این سخن را در حالی گفت که اوباما را از زمین بلند کرده بود.

اوباما سفری دو روزه را با اتوبوس به فلوریدا آغاز کرده است در یک اقدام تبلیغاتی به طور سرزده وارد مغازه پیتزافروشی این شخص شده بود.

وی به محض ورود به پیتزافروشی، صاحب مغازه را چنین خطاب کرد: «اسکات، چه خبر؟ بگذار به تو بگویم که تو شبیه بزرگ‌ترین پیتزافروشی هستی که تاکنون دیده‌ام.»

رئیس‌جمهور آمریکا سپس گفت به این آدم مهم [اسکات] نگاه کنید! اگر من هم از پیتزای تو بخورم، این شکلی خواهم شد؟

در همین شرایط و پس از خنده پیتزافروش و رئیس‌جمهور آمریکا، دو نفر یکدیگر را به آغوش کشیدند و پیتزافروش هم در همین حالت، اوباما را از زمین بلند کرد.

اوباما سپس به او گفت: «تو وزنه‌برداری یا چیز دیگر؟»

نمایش‌های انتخاباتی اوباما و رقیب جمهوری‌خواهش، رامنی، تا ششم نوامبر سال جاری میلادی ادامه خواهد یافت. اوباما با اندکی اختلاف، فعلا از رقیب خود پیش است. اوبامال و رامنی با چنین حرکاتی سعی می‌کنند تا در آستانه انتخابات، مردمی به نظر برسند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.