شورولت کوروت Z06 کانورتیبل و آسمان نیویورک

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

این قدرتمندترین کوروتی است که با سقف باز می‌توانیم انتظار داشته باشیم. مخصوصاً زمانی که مدل مسابقه‌ای C7.R تنها در فرم کوپه عرضه می‌شود. بنابراین با خیال راحت می‌توان شورولت کوروت Z06 را سالار اسپرت‌های روباز جنرال موتورز دانست.

2015 Chevrolet Corvette Z06 Convertible

۲۰۲۴ Chevrolet Corvette Z06 Convertible

شورولت تا ۲۰ درصد شاسی آلومینیومی این خودرو را سخت‌تر کرده اما با این وجود و سقف نرم و پانل‌های جابجاشونده سقف و روکش آن، هنوز وزن آن نزدیک به نمونه کوپه می‌باشد.

تا آنجا که به ظاهر بدنه مربوط می‌شود، کوروت Z06 کانورتیبل کاملاً شبیه مدل کوپه است. مدل استاندارد با کاپوت فیبرکربنی منحصر به فرد با شکافهای بزرگ‌تر و اسپویلر عقب ارائه می‌شود. یک پکیج آئرو (Aero) نیز از جنس فیبر کربن به صورت سفارشی موجود است که نیروی چسبندگی به جاده را تا ۴ برابر افزایش می‌دهد. پکیج Z07 نیز با بالچه بزرگ‌تر و شکاف سپر عریض تر و باله قابل تنظیم ارائه می‌شود.

2015 Chevrolet Corvette Z06 Convertible

۲۰۲۴ Chevrolet Corvette Z06 Convertible

موتور هشت سیلندر LT4 با حجم ۶٫۲ لیتر با مدل کوپه مشترک است اما شورولت با تنظیماتی ۶۲۵ اسب بخار نیرو و ۸۶۱ نیوتن متر گشتاور از دل آن خارج می‌کشد. برای انتقال نیرو یک گیربکس هفت سرعته خودکار به صورت استاندارد وجود دارد که می‌توان با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با کنترل دستی و تغییر دنده اختیاری به صورت سفارشی تعویض نمود.

ترمزهای سرامیکی برمبو با اندازه ۱۵٫۳ اینچ، وظیفه توقف این خودرو با چرخهای آلومینیوم آلیاژی ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب را بر عهده دارند.

هفته آینده و در نمایشگاه نیویورک، اطلاعات بیشتری از مشخصات و توانایی‌های این مدل به دست خواهیم آورد.

۲۴

فروردین


2015 Chevrolet Corvette Z06 Convertible


شورولت ۲۰۲۴ جدید کانورتیبل کوروت


فیسبوک


۴۶ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.