شوک خبری؛ علی پروین سرمربی پرسپولیس؟!

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ اگر ظرف ۲۴ ساعت آینده با گزینه خارجی به توافق نرسیم علی پروین سرمربی پرسپولیس می‌شود.

رویانیان اظهار داشت: تمام تلاش خودم را به صورت شبانه‌روز برای جلب سرمربی انجام دادم و با گزینه‌های مختلفی مذاکره کردم اما خدمت هواداران عزیز عرض کنم با توجه به شرایط پرسپولیس در صورتی که ظرف ۲۴ ساعت آینده با گزینه خارجی به توافق نرسیم علی پروین سرمربی پرسپولیس خواهد شد و روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

وی در پاسخ سؤالی که پروین دوست ندارد روی نیمکت بنشیند، نیز گفت: اگر من به علی پروین بگویم این کار را خواهد کرد و در کل به این جمع‌بندی رسیده‌ام.

از سوی دیگر علی پروین در گفت‌وگو با  فارس، در مورد احتمال انتخابش به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس اظهار داشت:‌پس از اینکه این موضوع را سردار با من مطرح کرد سریعا استخاره کردم و خدا را شکر همه چیز خوب در آمد اگر مربی خارجی نیامد به احترام سردار و به خاطر مردم این پست را قبول می‌کنم.

وی افزود: درست است که چند مدتی است از نیمکت دور بودم اما به عشق مردم می‌خواهم تمام سختی‌ها را به جان بخرم و دوباره وارد گود شوم انشاءالله خدا به من کمک می‌کند.

پروین ادامه داد:‌ خوشبختانه سردار امسال تیمی را بسته که بسیار قرص و محکم است من هر کاری که از دستم بر بیاید به خاطر رویانیان و پرسپولیس انجام خواهم داد. همه هواداران بدانند اگر سرمربی پرسپولیس شوم نیاز به تک تک آنها دارم و باید همه به من کمک کنند.

پروین خاطرنشان کرد: امروز در تماسی تلفنی به سردار موافقت خودم را اعلام کردم و باید ببینیم اگر اتفاق خاصی پیش نیاید انشاءالله سعی می‌کنم با این پرسپولیس دهه ۵۰ یا ۶۰ این تیم را زنده کنم. البته باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

وی در پایان ضمن تشکر از رویانیان گفت:‌از رویانیان سپاسگزارم، او مرد عمل است و تا به امروز همه چیز را ثابت کرده است اعتماد او قوت قلب من است و سعی می‌کنم بهترین عملکردم را در صورتی که باشم به نمایش بگذارم. سال سختی را در پیش داریم اما با این بچه‌ها می‌توانیم سالی بسیار شاداب و خوب را جشن بگیریم که انشاءالله این اتفاق می‌افتد البته مردم بدانند که سردار برای جذب سرمربی خارجی همه کار کرد اما شرایط طوری نبود تا این افراد پرسپولیسی‌ شوند باید بنشینیم تا ببینیم ۲۴ ساعت آینده چه اتفاقی می‌افتد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.