شیرینی سرپرست موقت پرسپولیس

جام جم آنلاین: طی روزهای گذشته بعضی دوستان در اظهارنظرهایی به موضع گیری درباه مسائل مختلف به ویژه درخصوص انتخاب سرپرست این باشگاه پرداختند که در این خصوص باشگاه پرسپولیس مواضع شفاف خود را اعلام کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین به نقل  از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ در این اطلاعیه آمده است:

این روزها در باشگاه پرسپولیس در تلاش هستیم با همکاری جمعی از بزرگان تاریخ پرسپولیس این عزیزان پیشکسوت را در قالب اتحادیه، موسسه یا هر عنوان دیگری گرد هم بیاوریم تا با سازماندهی اصولی از این مجموعه، بازوی قدرتمندی برای هم افزایی، توسعه و رفع مشکلات باشگاه بسازیم.

هدف از تشکیل چنین مجموعه‌ای آن است که به جای اظهارنظرهای متفرقه و سلیقه‌ای ترتیبی اتخاذ شود تا اعلام مواضع و نظرات براساس هم اندیشی و منافع مشترک و در جهت مصالح پرسپولیس بزرگ صورت بگیرد و حتی این مجموعه می‌تواند ارکان باشگاه را مورد سوال قرار دهد. در این ارتباط امیدواریم که همه بزرگان در این خصوص اهتمام کامل بورزند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد اتخاذ تصمیم‌های مشترک از سوی پیشکسوتان باشیم.

همچنین طی روزهای گذشته، مطالبی در ارتباط با بحث سرپرستی تیم مطرح شده است. در این مدت هیچگاه اتفاق نیفتاد که مدیر عامل باشگاه اعلام کنند که آقای سعید شیرینی سرپرست دائمی تیم شده‌اند.

به نظر، بعضی برداشت‌های نادرست، منجر به برخی اظهارنظرهای تند شده است. این در حالی است که پیش از این نیز اعلام شد؛ آقای سعید شیرینی تا انتخاب سرپرست قطعی، با کمک آقای عاشوری این وظیفه را بر عهده گرفته‌اند.

بر همین اساس امیدواریم همه بزرگان مانند همیشه ضمن حمایت از پرسپولیس با چنین مواردی با سعه صدر برخورد کنند و در تشکیل مجموعه‌ای که محلی برای ابراز نظرها و طرح سوال‌های آنها باشد باشگاه را در صیانت از اعتبار و منافع پرسپولیس یاری برسانند.

ضمن آنکه در حال حاضر نیز آقای علی پروین، به عنوان نماینده پیشکسوتان در کنار مدیریت باشگاه قرار دارند و در امور مختلف و تصمیم سازی‌هایی که صورت می‌گیرد از مشورت ایشان استفاده می‌شود.

در مورد انتخاب سرپرست نیز باید عنوان شود که سرپرست تنها نماینده مدیر عامل در تیم است و در خصوص مسائل فنی نقش مهمی را ایفا نمی‌کند هر چند که برای انتخاب این پست نیز با آقای پروین مشورت خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.