شکار افسران صهیونیست توسط رزمندگان مقاومت/ شبکه موساد در القصیر منهدم شد

۳۱اردیبهشت،

در پی عملیات بزرگ و پاکسازی شهر استراتژیک “القصیر” در سوریه و انهدام یک شبکه فعال سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل (موساد) در این شهر، چند افسر بلندپایه صهیونیست به اسارت رزمندگان محور مقاومت درآمدند که مشرق دیروز به این خبر اشاره کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در پی حمله ارتش سوریه به مقر مخفی موساد در “القصیر” که کار لجستیک نظامی و حمایت امنیتی از شورشیان مسلح و تروریست‌های تکفیری فعال در سوریه را بر عهده داشت، چند افسر رژیم صهیونیستی به نام‌های سرهنگ “ابیغال سیبیل”، سرهنگ ستاد “ریکسون گابی”، “جسیکا فاران” مهندس ارتباطات و “فابیو سانتوس” کارشناس صهیونیست برزیلی‌الاصل، به دست رزمندگان محور مقاومت افتادند.

دیروز نیز در خبری اعلام شد که ده‌ها تن از افسران اسرائیلی، انگلیسی، فرانسوی، بلژیکی، هلندی و قطری در سوریه در دام رزمندگان ارتش سوریه گرفتار شدند.

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) نیز دیروز عکسی را منتشر کرد که نشان می‌داد یک خودوری زرهی ساخت رژیم صهیونیستی که توسط شورشیان استفاده می‌شد به دست ارتش سوریه افتاده است.

روزدوشنبه، تلویزیون دولتی سوریه اعلام کرد، نیروهای دولتی ارتش ملی سوریه در جریان جنگ خود با گروه‌های مسلح تروریست در شهر “القصیر” درغرب سوریه موفق شدند یک دستگاه جیپ نظامی رسمی ارتش رژیم صهیونیستی را که پلاک‌ها و جملات عبری بر روی آن حک شده بود، مصادره کنند.

رژیم صهیونیستی به‌تازگی در حملات موشکی و هوایی به مراکز نظامی و پژوهشی در حومه دمشق، علناً حمایت خود را از تغییر توازن قوا به سود تروریست‌های بیگانه در سوریه اثبات کرده بود.

شبکه تلویزیونی “فاکس‌نیوز” آمریکا نیز دیشب در گزارشی، با اذعان به حمایت‌های علنی و رسمی رژیم صهیونیستی از گروهک موسوم به “جبهه النصره” و “ارتش آزاد سوریه”، تصاویری از حضور افسران صهیونیست در سوریه را پخش کرد.

در گزارش مستندی که از این شبکه پخش شد افسران صهیونیست در حال حمایت و کمک به اعضای گروهک وهابی “جبهه النصره لأهل الشام” و حضور در صحنه درگیری نظامی بین اعضای گروهک ارتش آزاد و ارتش سوریه دیده می‌شوند.

پیش از این و در اواخر پاییز پارسال نیز نشریه انگلیسی “ساندی‌تایمز” به نقل از منابع نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی فاش کرده بود که نیروهای ویژه ارتش اسرائیل عملاً در عملیات‌های تخریبی علیه ارتش سوریه مشارکت دارند و به مخالفان کمک می‌کنند.

همچنین “موتی کاهانا” رئیس جمعیت صدقات صهیونیستی در حاشیه گردهمایی مؤسسه مطالعات خاور نزدیک واشنگتن، در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه صهیونیستی “یدیعوت‌آحارونوت” با اذعان به اینکه لابی‌های صهیونیست، حامی شورشیان سوریه می باشند، گفت: «ما یهودیان و صهیونیست‌ها به “آزادیخواهان” در سوریه کمک می‌کنیم.»

وی که پرچم تروریست‌های تکفیری سوریه را برافراشته بود، مقابل نقشه سوریه ایستاد و گفت: «با افتخار می‌گویم که خود من تا کنون دست‌کم ۱۰۰هزار دلار به یک صندوق حامی لیبرال‌های فعال در سوریه پرداخت کرده‌ام.»

کاهانا با بیان اینکه مسؤولیت انتقال کمک‌های مالی لابی‌های صهیونیستی به مخالفان دولت سوریه را بر عهده دارد، ادامه داد: «برای من رفتن به سوریه و کمک به سازمان‌های لیبرال این کشور، بسیار آسان است همان‌گونه که به تل‌آویو می‌روم و می‌آیم.»

وی گفت: «ما تا کنون هزاران دلار طی دو سال اخیر برای مخالفان سوریه جمع‌آوری کرده و به این کشور انتقال داده‌ایم و خودم مسؤول انتقال این اموال هستم.»

دولت سوریه پیش از این، با محکوم‌کردن مداخلات رژیم صهیونیستی در ورود به جنگ سرّی علیه این کشور، اعلام کرد که بازرگانان این رژیم و یهودیان آمریکایی، صندوق‌هایی برای حمایت از تروریست‌ها در سوریه راه‌اندازی کرده‌اند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.